וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UVeye הישראלית משתלטת על שוק בדיקות הרכב בארה"ב

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 21:27

אחרי שחתמה על הסכם להתקנת מערכת הסריקה שלה בסוכנויות ג'נרל מוטורס בארה"ב, הן יותקנו גם בסוכנויות ענקית המשומשות CarMax. החברה שגייסה עד כה 100 מיליון דולר צפויה להגיע בשנים הקרובות להכנסה של 100 מיליון דולר בשנה

UVeye הישראלית משתלטת על שוק בדיקות הרכב בארה"ב/UVeye

חברת UVeye הישראלית שפיתחה מערכת המאבחנת את מצבו של רכב מסריקה חיצונית מהירה, בדרך להשתלט על שוק הבדיקות לפני קנייה בארה"ב. אחרי שחתמה על חוזים להתקנת המערכות שלה בסוכנויות ג'נרל מוטורס, ווולוו בארה"ב, היא תתקין אותן גם בסניפי CarMax, אחת מהחברות האמריקאיות הגדולות ביותר לסחר ברכב משומש.

קארמקס, שבשנה האחרונה מכרה יותר מ-1.6 מיליון כלי רכב משומשים, כבר השקיעה ביו וי איי לפני שנה וכעת הופכת גם ללקוחה שלה, בחוזה שאמור להספק לה בהמשך הכנסות בשווי עשרות מיליוני דולרים בשנה. בשנים הקרובות כשיתממשו החוזים עם ג'נרל מוטורס וקארמקס צפויה החברה הישראלית להגיע להכנסות של יותר מ-100 מיליון דולר בשנה, כולל מחוזים עם חברת הסחר ברכב משומש של טויוטה ביפן ועם יונדאי.

אמיר חבר מנכ"ל UVeye. UVeye,
אמיר חבר, מנכ"ל UVeye/UVeye

בעקבות פרוץ מגיפת הקורונה עשתה קאר מקס ב-2020 הסבה למכירות פומביות מקוונות, כבר משתמשת במספר אתרים שלה במערכות של החברה הישראלית כדי לבדוק את חלקי הרכב החיצוניים, רכיבי החלק התחתון של הרכב והצמיגים כדי להפיק במהירות דוחות בדיקה הכוללים תמונות ברזולוציה גבוהה וזיהוי נזקים לשלדה, למערכות הבלמים והפליטה, ונזילות שונות. קארמקס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 10.6 מיליארד דולר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מערכת ביקת רכב של UVeye. UVeye,
סקירה של המכונית תוך שניות ותוך כדי תנועה/UVeye

יו-וי-איי הוקמה בידי אמיר ואוהד חבר ב-2016, והחלה את דרכה בסריקות לצרכי ביטחון. החברה פיתחה קשת סורקת ופס סריקה שהרכב נוסע מעליו, ותוך שימוש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה, הם מספקים מידע על מצבו של הרכב בתוך שניות וללא מגע.

"המטרה שלנו היא לקדם יושרה על ידי שמירה על יושר ושקיפות בכל אינטראקציה", אמר דייב יוניס, סגן נשיא קארמקס לפעולות קידום מכירות. "השותפות שלנו עם יו-וי-איי מאפשרת לנו להעניק ללקוחות ולסוחרים תמונות מפורטות ביותר של כלי הרכב המוצעים למכירה במכירות פומביות מקוונות".

אמיר חבר, מנכ"ל ומייסד יו-וי-איי, אמר לוואלה כי "חברות ענק משתמשות במערכת שלנו כדי ליצור סטנדרט אחיד של בדיקה מהירה. סוכנויות רכב משתמשות בהן גם כדי לבחון רכב לפני טיפול, לזהות בעיות, ולהצביע על חלקים שצריכים החלפה, כמו צמיגים, מה שחוסך ויכוחים בין הלקוח לצוות".

מכונית אחרי תאונה. קינן כהן
הסוף לסיפורים, לא "שריטה קטנה" ולא "שפשוף בטמבון"/קינן כהן

בחברה, שגייסה עד כה כ-100 מיליון דולר, השקיעו עד כה בנוסף לקארמקס גם גנרל מוטורס, וולוו, טויוטה ויונדאי, בנוסף למנורה מבטחים, ובתי ההשקעות מור ומיטב דש. החברה מעסיקה כ-120 איש בישראל ו-כ-50 בארה"ב.

איך אתם עוברים את משבר הפיטורים בהיי טק?
"אנחנו מגייסים, לא מפטרים. בשנה האחרונה הוספנו 27 משרות בארה"ב, ואנחנו בקשר עם עובדים ישראלים שהעסקתם בחברות אמריקאיות הסתיימה, כדי לבחון את האפשרות שיעברו אלינו. אנחנו מגייסים אנשי תוכנה, מומחי בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת, אנשי תמיכה ומהנדסי שטח".

אתם מתמחים בין השאר באיתור תקלות במנוע על סמך זיהוי נזילות. מה תעשו בעידן הרכב החשמלי?
"כבר היום אנחנו מזהים פגיעות חיצוניות בסוללה ונזילות ממערכת הקרור שלה, ואנחנו מפתחים טכנולוגיה שתוכל לספק לנו מידע נוסף על מצבה מסריקה חיצונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully