וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: BYD אטו 3 המכונית הנמכרת ביותר בינואר

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 7:11

היבואנית הצליחה למסור ביומיים האחרונים של החודש מאות חשמליות, ולהגיע ל-2,850 אטו 3 לעומת 2,500 מאזדה 2. תפצה רוכשי BYD על האיחורים במסירות: 150 שקל ליום, או חבילת הטבות באלפי שקלים

הצעה ללקוח BYD. יצרן/צילום מסך, עיבוד תמונה
כסף ביד על כל יום עיכוב/עיבוד תמונה, יצרן/צילום מסך

מהפך של הרגע האחרון: יבואנית BYD הצליחה להתגבר חלקית על המחסור במוביליות ולמסור ביומיים האחרונים של ינואר מאות דגמי אטו 3, שאפשרו לקרוסאובר החשמלי לעקוף את מאזדה 2, עם 2,850 לעומת 2,500 יחידות ולהפוך למכונית הנמכרת ביותר בארץ בחודש הראשון של השנה. זאת בניגוד להערכה הראשונית שלנו שה-2 תעשה היסטוריה ותזכה בתואר.

לוואלה נודע כי בסך הכל מסרו היבואנים כ-46 אלף מכוניות חדשות ועוד כ-2,000 נמסרו בידי היבואנים המקבילים והאישיים. שאר הדירוג המעודכן: יונדאי ראשונה עם 8,400 מכוניות, קיה העפילה למקום שני (4,900), מאזדה שלישית (4,625), טויוטה רביעית (3,300) ו-BYD חמישית (2,950).

סך הכל נמסרו בחודש החולף כ-7,000 מכוניות חשמליות, רובן סיניות, והן תפסו כ-15% משוק הרכב החדש. ג'ילי מסרה כ-1,200 מכוניות, יונדאי 700. טסלה מסרה בסוף 3 מכוניות מודל S, וממתינה למשלוח גדול שיגיע במרץ.

BYD אטו 3. תומר פדר,
אטו 3. לקוחות שילמו עבורה בדצמבר ועדיין לא קיבלו את המפתחות/תומר פדר

למרות האצת קצב המסירות של BYD בימים האחרונים, לשלמה מוטורס יש עדיין לקוחות רבים ששילמו עבור הרכב בדצמבר את מחירו לפני עליית המס, וקיבלו הבטחה שהוא יימסר להם בינואר, ועם תאריך עלייה לכביש ב-2023.

כפי שנחשף בוואלה, המחסור במוביליות רכבים, בגלל העומס בנמל אילת שהביא להסטת מובילות להעברת מכוניות חדשות מהנמל ליטבתה במקום למרכזי ההכנה למסירה של היבואנים במרכז הארץ, הביא לכך שרכבים רבים עדיין ממתינים בדרום להעברה.

שלמה מוטורס שהבטיחה למסור את הרכבים בתוך 21 ימי עבודה לא הצליחה לספק את כולם בזמן, מה שעורר תגובות זועמים בקבוצות הפייסבוק של בעלי BYD.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הצעה ללקוח BYD. יצרן/צילום מסך, עיבוד תמונה
אפשר להתווכח על שווי ההטבה, אבל על מתנות לא מתלוננים/עיבוד תמונה, יצרן/צילום מסך

האיחור הוביל להודעת SMS שמקבלים בימים האחרונים כל רוכשי BYD, המבשרת להם כי לאור האיחור הם יקבלו פיצוי בכסף או במוצרים, לבחירתם.

מההודעות שהגיעו אלינו עולה כי ללקוחות שיקבלו את הרכב עד ל-7 בפברואר תעניק החברה טיפול ראשון חינם, מארז "אביזרי BYD" (שטיח תא מטען, סט שטיחי גומי נוסף ו"כבל סבתא" מקורי לטעינה) בשווי של 2,450 שקל לפי חישובי היבואן. לאלו שיסכימו להמתין עוד קצת למכונית ולקבל אותה בין ה-8 ל-15 בפברואר תעניק החברה שני טיפולים ראשונים בחינם ואת חבילת האביזרים. שווי המתנה הזו לדברי החברה עומד על 3,450 שקל.

אולם לחלק מהלקוחות החלופות האלו נראו פחות אטרקטיביות. וההצעה הבאה שהעבירה היבואנית היא כבר די חריגה בענף: תשלום כספי חד פעמי של 150 שקל לכל יום עיכוב באספקת הרכב מעבר ל-21 ימי העבודה המצוינים בחוזה, שנמדדים החל מ-29 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully