וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה מיונדאי: איוניק 5 חוזרת, איוניק 6 נוחתת

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 9:28

לאחר חודשים של עצירת הזמנות בגלל בעיות מלאי חזרה איוניק 5 להימכר בארץ, עם הבטחה לאספקה בתוך חודש. במקביל הגיעו לארץ דגמי איוניק 6 ראשונים, לקראת ההשקה במרץ

מכוניות יונדאי איוניק 6 ראשונות בישראל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איוניק 6 ראשונות על מובילית באילת, בדרך למתקן ההכנה למסירה של כלמוביל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בלי הודעה מוקדמת חזרה בימים האחרונים יונדאי איוניק 5 למכירה בארץ, ואפשר להזמינה דרך אתר היבואן או באולמות התצוגה. זאת לאחר יותר מחצי שנה בה הפסיקה כלמוביל לקבל הזמנות חדשות לחשמלית המוערכת, בגלל בעיות אספקה לדגם המבוקש.

מחיר הדגם לא השתנה עם תחילת המכירה והוא נותר כפי שנקבע לפני חודש, לאחר העלאת מס הקנייה על החשמליות: מ-214 אלף שקל לאיוניק 5 ברמת אבזור פרסטיז', ועד 270 אלף שקל לרמת אבזור עלית עם הנעה כפולה. יצוין כי פתיחת ההזמנות הן רק לרמת הגימור פרסטיז'.

חידוש המכירה התאפשר לאחר שלארץ הגיע מלאי חדש, ומכוניות נוספות נמצאות בדרכן לישראל. מתחילת 2023 נמסרו כבר יותר מ-600 איוניק 5, ובמצטבר כבר 2,500 מכוניות.

יונדאי איוניק 5 הנעה כפולה. קינן כהן
איוניק 5. אספקה בתוך חודש/קינן כהן

במקביל הגיע לאילת השבוע משלוח ראשון של איוניק 6, מכונית הסדאן החדשה של היצרנית הקוריאנית, המתבססת על הפלטפורמה של האיוניק 5 ושל קיה EV6 וג'נסיס GV60, אך עיצוב אווירודינמי יותר מעניק לה טווחי נסיעה ארוכים יותר.

עם סוללת 77 קוט"ש ועם צמיגי 18 אינץ', מסוגלת איוניק 6 להגיע לטווח של 610 ק"מ. עם סוללת 53 קוט"ש הזולה יתר וצמיגים זהים, מגיע ה-6 לטווח של 429 ק"מ.

כלמוביל טרם פירסה מחירים, אך עם הסוללה הגדולה איוניק 6 צפויה להיות יקרה מדגם הבסיס של טסלה מודל 3, שעומד על 205 אלף שקל ומגיע לטווח של 491 ק"מ, אבל זולה ממחירו של דגם הלונג ריינג' של מודל 3, שעולה 251 אלף שקל ומגיע לטווח של 602 ק"מ.

ה-6 תושק רשמית בארץ בסוף חודש מרץ.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

סקר: יונדאי לא נגעה במחיר האיוניק 5, סימן טוב או שלא לבנות על זה?

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully