וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאדיחה שגרמה לפולקסווגן להעניק שירותי איתור רכב בארה"ב

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 13:06

אחרי שסירבה למסור למשטרה את מיקומו של רכב שנגנב עם ילד בתוכו, משום שהוריו הפסיקו לשלם על שירות האיתור, פולקסווגן מגיבה לביקורת הציבורית נגדה

מערכת חיבור CAR-NET פולקסווגן. אתר יצרן
עשו טעות, משלמים עליה/אתר יצרן

לפני כמה ימים סיפרנו לכם כאן על המקרה המשונה בו שירות האיתור של פולקסווגן סירב לסייע לאם ולמשטרת שיקאגו באיתור רכב מסוג פולקסווגן אטלס. הרכב שנחטף עם בנה בתוכו על ידי שני גנבי רכב הכיל את תוכנת האיתור של החברה, אולם בשל העובדה שהמנוי לא היה בתוקף, סירבה החברה לאתר את המכונית, מה שהיה מסייע למשטרה להגיע מהר יותר לילד ולרכב. בפועל, נמצא הילד במרכז מסחרי סמוך, אחרי שהחוטפים השאירו אותו בו ונמלטו.

כעת מודיעה פולקסווגן ארצות הברית כי היא תספק את שירות ה-Car-Net המורחב שלה בשם Safe & Secure המחובר למוקדי שירותי החירום בחינם למשך 5 שנים לרוב דגמיה מהשנים 2020 עד 2023 התומכים בטכנולוגיה. החבילה כוללת סיוע חירום, זיהוי תאונה ושליחת התרעה באופן אוטומטי, איתור מיקום רכב גנוב והתרעות תנועה של המכונית כדי למנוע גניבה. עוד מאפשרת המערכת פתיחה וסגירה של הדלתות, הנעה ודימום של המנוע מרחוק, הבהוב באורות הרכב ועוד.

פולקסווגן אטלס. אתר יצרן
פולקסווגן אטלס: הרכב שנחטף עם הפעוט בתוכו/אתר יצרן

השירות שכאמור יוענק בחינם, יהיה בתוקף ל-5 שנים מיום רכישת המכונית או החל מה-1 ביוני 2023, המאוחר מבין השניים. עד כה נדרשו לקוחות לשלם על השירות שכולל את החבילה המורחבת של מערכת התקשורת בין המכונית למוקד 150 דולר בשנה. אגב, סירוב המוקד לאפשר את איתור המכונית עד שישולמו אותם 150 הדולר, הביא לכך שהמשטרה שילמה את הכסף על מנת לקבל את מיקום המכונית המדויק.

רייצ'ל זלוזק, סגנית מנהלת פולקסווגן ארה"ב והאחראית על חווית הלקוח אמרה לאחר המקרה כי: "לשמחתנו המשפחה התאחדה, אבל הפשע והכשל בתהליך הם שוברי לב, בתור אם ודודה, איני יכולה לדמיין כמה קשה היה האירוע. מילים לא יכולות להביע כמה אני מצטערת על מה שאירע". היא לא התייחסה למקרה הפרטני והאם החברה תפצה ישירות את המשפחה, אבל הזכירה את העובדה שהאירוע יתוחקר ויופקו ממנו לקחים, וגם על כך ש"אנחנו חייבים ונעשה דברים טוב יותר לכל מי שבוטח בנו ובכוחות הביטחון האמונים על ביטחוננו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully