וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך: פולקסווגן חשמלית ב-120 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 11:14

פולקסווגן הכריזה שתשיק מכונית חשמלית בגודל של פולו, עם מרווח של גולף, ברמת מחיר שתאתגר גם את היצרנים הסינים. מתי נוכל לקנות אותה?

פולקסווגן ID.2all. פולקסווגן,
ID.2all. נראית יותר כמו גולף חשמלית מאשר כמו שאר דגמי סדרת ה-ID/פולקסווגן

אחרי שהייתה יצרנית הרכב האירופית הראשונה שהשיקה מגוון רחב של מכוניות חשמליות, מכריזה פולקסווגן על השלב הבא: חשמליות זולות.

היצרנית הגרמנית חשפה את ה-ID.2all, קונספט למכונית בגודל של פולו (4.05 מטר) אבל עם מרווח פנימי של גולף (2.60 מטר), ואפילו תא מטען בנפח משפחתי (490 ליטר) ומחיר של 25 אלף יורו באירופה, זולה ב-20% משל גולף בסיסית, כלומר כ-120 אלף שקל בישראל.

המכונית החדשה מתבססת על גרסה מוזלת של פלטפורמת החשמליות המשמשת את רוב הדגמים נטולי הפליטה של היצרנית, מה-ID.3 שתגיע אלינו בשנה הבאה, ועד סקודה אניאק ואודי Q4 איטרון. העיצוב דומה יותר לגולף הקלאסית מאשר לסדרת ה-ID הקיימת.

פולקסווגן ID.2all. פולקסווגן,
גם מאחור, עיצוב שמרני מאוד. עיצוב מתקדם יותר נשמר לגרסת קופרה/פולקסווגן

בהודעה הרשמית מתגאה פולקסווגן בטווח של 450 ק"מ, אבל את זה תשיג הגרסה היקרה יותר עם סוללת 56 קוט"ש. המחיר האטרקטיבי שייך לגרסת הבסיס עם סוללת 38 קוט"ש, וטווח משוער של 300-350 ק"מ בלבד. טעינה מ-20% ל-80% תארך 20 דקות, אבל פולקסווגן לא מפרטת מה תהיה עוצמת הטעינה המירבית שהמכונית תוכל לקבל.

למנוע החשמלי יש 266 כ"ס, שמספיקים לתאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 7 שניות, בדרך למהירות מרבית של 160 קמ"ש. הכוח מגיע לגלגלים הקדמיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פולקסווגן ID.2all. פולקסווגן,
סביבת הנהג. הפעם עם לוח מחוונים אמיתי, בגודל 10.9 אינץ'/פולקסווגן

בתא הנוסעים משלבת פולקסווגן את לקחי הדגמים החשמליים הקיימים, שזכו לביקורת על הצג הזעיר שהחליף את לוח המחוונים. אז בחשמלית החדשה יש מסך 10.9 אינץ' לנהג, ואחד נוסף, 12.9 אינץ' למולטימדיה ותפעול מערכות הרכב. ועוד הפקת לקחים: בתחתית המסך יש כפתורים פיזיים לתפעול בקרת האקלים, בלי צורך לשוטט בין מסכים. יש גם משטחי טעינה אלחוטיים לנייד, שקעי USB.

כל הטוב הזה לא יגיע לאולמות התצוגה של פולקסווגן מחר בבוקר. תחילת השיווק באירופה מתוכננת כעת לקיץ 2025, בעוד שלוש שנים.

פולקסווגן ID.2all. פולקסווגן,
הפלטפורמה החדשה. תהיה בסיס גם לפולקסווגן זולה עוד יותר/פולקסווגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully