וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שיתחשמלו: יונדאי i10 וקיה פיקנטו ירעוננו

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 13:28

צמד מכוניות המיני הפופולריות בארץ מתחדשות: יונדאי חשפה i10 מעודכנת, צילומי ריגול מראים שגם קיה פיקנטו תעבור טיפול דומה. מה החידושים?

יונדאי i10 מחודשת. אתר יצרן
תאורת יום בתוך הגריל/אתר יצרן

ארבע שנים אחרי שהוצג הדור השלישי וכאשר הדיבורים על מעבר שלה להנעה חשמלית מתקדמים לקראת מציאות, מקבלת יונדאי i10 מתיחת פנים שאמורה להשאיר אותה תחרותית בשוק מכוניות המיני. זה שבעולם חווה כבר כמה שנים ירידה בכוחו, אבל בישראל נראה שלא ממש שמעו על זה, כאשר קיה פיקנטו היא לא רק מכונית המיני הנמכרת ביותר עם מעל ל-12 אלף יחידות, אלא גם המכונית הנמכרת ביותר בישראל. מה שחשבנו על השתיים תוכלו לקרוא בהשוואתי מכוניות המיני בו השתתפו לצד טויוטה אייגו X ומיצובישי ספייס סטאר

במסגרת העדכון, עוברת יונדאי על העיצוב החיצוני ומוסיפה לרשימת האבזור של המכונית עוד כמה פריטים בסעיפי הבטיחות והנוחות.

חיצונית ההבדלים כמעט ולא נראים לעין, אלו רק יחידות תאורה מעט שונות מלפנים ומאחור, כאשר תאורת היום משולבת בגרסה המעודכנת בתוך הגריל בצורה שמזכירה את התאורה באלנטרה ובטוסון. הפנסים האחוריים שונו גם הם. ולמי שרוצה את ה- i10 שלו עם מראה דינאמי יותר יש גם את גרסת ה-N ליין עם מאפייני העיצוב הספורטיביים וחישוקי 16 אינץ' (15 אינץ' ברגילות)

יונדאי i10 מחודשת. אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי חדש/אתר יצרן

בתא הנוסעים נרשמו השינויים המשמעותיים יותר. זה מתחיל בגימור חדש לחלק הדשבורד שמול הנוסע ומתמקד בעיקר בלוח מחוונים דיגיטלי של 4.2 אינץ' ומסך מולטימדיה 8 אינץ' שיציע מעתה גם אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו אלחוטיים וגם עדכונים דרך האוויר (OTA).

בהתאם לרמת הגימור, יהיו בתא הנוסעים גם ריפודים חדשים, טעינה אלחוטית לנייד, תוספת של שקעי USB C ובגרסת ה-N ליין גם עיטורים אדומים בלוח המחוונים וריפוד שונה.

מערכות הבטיחות המתקדמות נותרו ללא שינוי, תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית ועוד, רק שהיא מוסיפה גם מערכת למניעת שכחת ילדים במכונית.

בכל הקשור למנועים אין שינוי. יחידת הכוח הרלוונטית אלינו תוסיף להיות מנוע ה-1.25 ליטר עם 84 כ"ס שמחובר לתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית עם מצמד בודד או ידנית, שתיהן עם 5 הילוכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יונדאי i10 מחודשת. אתר יצרן
הופעה ספורטיבית יותר בגרסת ה-N ליין/אתר יצרן

מעניינת לא פחות מאשר ה-i10 היא אחותה התאומה מבית יונדאי הקיה פיקנטו. כאמור מדובר לא רק במיני הנמכרת ביותר אלא הצלחה מקומית יוצאת דופן כבר כמה שנים. מתיחת הפנים האחרונה שעברה המכונית הייתה באמצע 2020 ותמונות ריגול של הפיקנטו המחודשת כבר מסתובבות ברשת. למרות ההסוואה הכבדה עושה רושם כי היא תציג שינויים משמעותיים יותר בחזית. באופן טבעי היא גם צפויה "ליישר קו" עם העדכונים הטכנולוגיים שקיבלה היונדאי.

מיבואנית יונדאי לישראל נמסר כי ה-i10 המחודשת תגיע לארץ במחצית השנייה של 2023. מטלקאר נמסר כי עדיין לא ברור מתי תגיע פיקנטו מחודשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully