וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדו לשוליים: מתיחות ה-1 באפריל של יצרניות הרכב

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 8:39

1 באפריל, יום המתיחות, נחגג גם בתעשיית הרכב המעונבת והמאופקת בדרך ככלל. מלק הציפורניים של פולקסווגן ועד נעלי הריצה של סובארו והכלבים של סקודה, הנה כמה מהדברים שמצאנו השנה

בדיחות 1 באפריל. אתר יצרן
טעות הכתיב של איסוזו, ביטול רעשי ילדים בהונדה והלק מתקן השריטות בפולקסווגן/אתר יצרן

בכל שנה כאשר מגיע 1 באפריל, אתה יודע שכל הודעה לעיתונות שנוחתת בתיבת הדואר צריכה להיקרא בחשדנות מוגברת. בכל שנה ממשיכות לנסות יצרניות הרכב לבדוק את הגבולות עם רעיונות ביזאריים ומצחיקים למוצרים ופיתוחים שהן שוקלות להביא לשוק. אחת לכמה זמן אנחנו אפילו מוצאים את עצמנו מודים עמוק בלב שזה דווקא היה יכול להיות נחמד אם...

בשנים הקודמות היו אלו יציאות כמו פורשה שהציעה צביעה דמויית חלודה למכוניות שלה, ב-MG הציעו צמיגים שצובעים את הכביש ולאודי הייתה מכונית בשם B TRON שנסעה על דבש. השנה ישבו המוחות היצרתיים והגו שורה של מוצרים משלימים חדשים. הנה הטובים שבהם.

בדיחות 1 באפריל. אתר יצרן
220 בובות כלבים כדי לדמות את כל הגזעים/אתר יצרן

סקודה: נסיעת מבחן לכלב

אצל סקודה עלו על הסנטימנט האדיר שיש לבעלי כלבים עבור חיות המחמד שלהם ויצאו עם רעיון יצירתי במיוחד. היצרנית הצ'כית אמרה שתצייד את כל הסוכנויות שלה בתיבה מיוחדת ובה לא פחות מ-222 דמויות מתנפחות של כלבים מכל זן וגזע אפשרי המוכרים על ידי ההתאחדות לכלבנות.

המטרה היא לאפשר לכל לקוח בעל כלב, לא משנה מאיזה גזע לבדוק את ההתאמה של המכונית אותה הוא שוקל לכלב שלו בלי לעבור את הטרחה של להביא אותו איתם עד לאולם התצוגה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בדיחות 1 באפריל. אתר יצרן
שימו את הילדים על מיוט/אתר יצרן

הונדה: אני רוצה לשמוע שקט!

בהונדה מבינים שלפעמים הנהיגה היא גם המפלט שלנו מכל הטרטורים ביום יום. אז כדי לדאוג שיהיה לנהג שקט ונעים בנסיעה הם התקינו בסיוויק החדשה פיצ'ר מדהים - מכירים אוזניות מבטלות רעשים? - אז כזה רק במכונית. בלחיצה על כפתור במערכת המולטימדיה תוכלו לבחור אילו צלילים תרצו לבטל משמיעה. הילדים רבים מאחורה, בחר במצב "מושב אחורי", בן/בת הזוג מעירים על הנהיגה מצב "נוסע" יבטל את הצליל שמגיע משם. תוכלו אפילו לייצר זיהוי קולי עבור מישהו מסוים אותו תרצו שהמערכת תנטרל משמיעה.

בדיחות 1 באפריל. אתר יצרן
אחיזה כפולה עם נעלי סובארו/אתר יצרן

סובארו: הנעה כפולה לרגליים

אמרתם סובארו אמרתם הנעה כפולה ואחיזה, ומה יותר מתאים מאשר לרתום את הניסיון רב השנים של היצרנית הזו כדי להציע מקסימום אחיזה לרגליים שלכם? אז הנה, סובארו מוציאה את "נעלי סובה" עם all heel drive, משחק מילים על all wheel drive. אלו נעליים במהדורה מוגבלת שמיועדות להליכה בכל תנאי שטח עם נוחות מקסימלית בזכות קפיצים ובולמי זעזועים.

בדיחות 1 באפריל. אתר יצרן
לציפורניים ולשריטות שנגרמות מהן/אתר יצרן

פולקסווגן: מטפחת לקוחות

הוצאת קו מוצרים משלים למכוניות תוך שימוש בשם המותג הוא לא דבר חדש. יש מצב שפרארי מרוויחה יותר מהמרצ'נדייז שנושא את סמל הסוס שלה מאשר ממכירת המכוניות. אבל פולקסווגן החליטה לקחת את זה צעד קדימה. מעכשיו תוכלו לצבוע את הציפורניים שלכם ושלכן, אנחנו בסדר עם הכל - בדיוק בצבע של הפולקסווגן שלכם בזכות קו שלם של לק ציפורניים. לפי החברה הלק הזה לא רק יראה נהדר על הציפורניים שלכם אלא גם יכול לשמש לתיקון שריטות קלות בפח בשל ההתאמה לגוונים המקוריים של המכוניות.

בדיחות 1 באפריל. אתר יצרן
בקטלוג האביזרים של ג'יפ תוכלו למצוא גם בוץ/אתר יצרן

ג'יפ: בוץ בלי להתלכלך

אז קנית ג'יפ, אז הכי קרוב לשטח שהוא יראה זה שק תערובת שתילה שתשימו בו בדרך מהמשתלה, אבל בואו, שמתם פה ערימה של כסף ואתם צריכים לוודא שכולם יודעים כמה אתם מנצלים את היכולות והתדמית של רכב השטח המסוקס שלכם. או, אז בדיוק בשביל זה ג'יפ הכינה לכם את תוספת האבזור המושלמת - ערכת צביעה שמדמה נתזי בוץ על הרכב שלכם. את הצביעה שתאפשר לכם לבחור בין טקסטורה של חימר, אדמה או בוץ ירססו על המכונית רובוטים מיוחדים ואתם יודעים מה - כל זה חינם!

בדיחות 1 באפריל. אתר יצרן
מכירים IZUSU?/אתר יצרן

איסוזו: טעות לעולם חוזר

מכנסי ג'ינס יש, מגפיים אוסטרליות יש, זיפים גידלת, חולצה משובצת עם כתם קפה שחור יש כל מה שאתה צריך עכשיו זה טנדר בשביל להשלים את הופעת החקלאי הרגיש שלך. אבל מה לעשות שאתה גר באמצע תל אביב ולך תחנה פה טנדר ברחוב. בדיוק בשביל אנשים כמוך איסוזו הציעה בשנה שעברה את הדי מקס STREET גרסה מקוצצת של הטנדר שהביאה אותו למימדי מכונית מיני עירונית.

השנה הם הוציאו הודעה על ריקול לטנדר במסגרתו הודיעו כי הקצאת ייצור אחת יצאה את המפעלים כאשר שם החברה מאוית בטעות כ-IZUSU. בעלי המכוניות התבקשו לוודא כי המכונית שלהם נושאת את הכיתוב הנכון ובמידה ולא לגשת לסוכנות כדי לקבל סמל תקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully