וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של לנצ'יה מתחיל במכונית הזאת

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 2:53

חשפה קונספט לחשמלית קופה שאמורה לרמוז על עיצוב הדגמים החדשים שתשיק החל מ-2024, אחרי שנים של קיפאון

לנצ'יה Pura קונספט/לנצ'יה

כמה דגמי לנצ'יה מיתולוגיים אתם יכולים לזהות במכונית הזאת? החברה האיטלקית שהוזנחה עד כמעט כדי היעלמות תחת ניהולה של פיאט-קרייזלר, חשפה את מכונית הקונספט שמסמלת את הקאמבק שלה תחת קבוצת סטלנטיס, שנוצרה ממיזוג פיאט-קרייזלר ופיג'ו-סיטרואן.

לנצ'יה Pura קונספט. לנצ'יה,
מאזכרת את הסטראטוס, ה-037 והדלתא/לנצ'יה

ה-Pura HPE היא מכונית ספורט קופה חשמלית עם עיצוב נועז ומתקדם. השם רומז לגרסת הסטיישן הספורטיבית של הבטא משנות ה-70, והעיצוב מזכיר את הסטרטוס בחלקו האחורי, את הדלתא והאורליה עם הכרום בחזית, ואת ה-037 בקווים הכללים. למרות שפע הדגמים המיתולוגיים שבעברה, רבים מהם אלופי ראלי, בחרה לנצ'יה שלא לפנות לכיוון עיצוב הרטרו, כמו מיני של ב.מ.וו, או פולקסווגן עם ה-ID.BUZZ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לנ'ציה פורה HPE. לנצ'יה,
עכשיו תראו לנו איך זה הופך למכונית סדרתית/לנצ'יה

הרעיונות החדשים ממתינים בתא הנוסעים: מושב אחורי עמוק,שולחנות לנוסעים, מסך מולטימדיה עגול ושימוש נרחב בחומרים ממוחזרים.

לנצ'יה Pura קונספט. לנצ'יה,
המושב האחורי. כזה באמת עוד לא ראינו/לנצ'יה

האיטלקים לא פרסמו נתוני הספק או טווח, רק ממדים: 4.45 מטר אורך, 1.95 מטר רוחב ורק 1.35 מטר גובה. למרות שמכונית קופה חשמלית יכולה להיות תוספת מעניינת לשוק החשמליות שמתמקד בקרוסאוברים וסדאנים, החשמלית הראשונה מייצור סדרתי שאמורה לקבל את העיצוב החדש היא האפסילון החדשה, שתיכנס לייצור ב-2024, בגרסה חשמלית והיברידית, ככל הנראה על בסיס פלטפורמת הפיאט 500 ולא זו של פיג'ו-סיטרואן, המשמשת את ה-e208 ואת הקורסה החשמלית.

מימין לשמאל: לנצ'יה סטארטוס, 037 דלתא. לנצ'יה,
ההשראה: שלוש אלופות הראלי המיתולוגיות, סטראטוס, 037 ודלתא HF/לנצ'יה

כפי שפורסם בוואלה, תוכנית הקאמבק של לנצ'יה כוללת שלושה דגמים. אחרי האפסילון תושק ב-2026 מכונית דגל חשמלית חדשה ליצרן, ככל הנראה בתצורת סדאן, וב-2026 יורשת מודרנית וחשמלית בלבד לדלתא.

קרלוס טווארס, מנכ"ל סטלנטיס, כבר הודיע כי כל מותגי הקבוצה יזכו למימון פיתוח והשקת דגמים חשמליים חדשים, וב-2030 יוחלט אילו מהם ימשיכו לפעול ואילו יסגרו, על בסיס התוצאות העסקיות שיציגו. מעבר לתחרות מול מותגי היוקרה הגרמניים תצטרך לנצ'יעה המתקמבקת להתמודד מול שני מותגי היוקרה האירופאים הנוספים של סטלנטיס, אלפא רומיאו ו-DS, שישיקו גם הם חשמליות חדשות תוך שימוש באותם רכיבים.

  • עוד באותו נושא:
  • לנצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully