וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה קארוק יוחלף בג'יפון חשמלי ב-2024

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 8:05

בתוך שלוש שנים תשיק היצרנית הצ'כית שישה דגמים חשמליים חדשים ומחודשים, אבל במקביל תשיק גם אוקטביה, סופרב וקודיאק חדשים עם מנועי בנזין. יש לנו את הלו"ז המלא

סקודה עוברת לחשמל. אתר יצרן
הארסנל החשמלי העתידי של סקודה/אתר יצרן

סקודה קארוק יוחלף באחד חשמלי וזה יקרה כבר בשנה הבאה. בניגוד לאניאק, שהצטרף למגוון הקיים, זאת תהיה הפעם הראשונה שהיצרן הצ'כי שבבעלות פולקסווגן מפסיק ייצור דגם עם מנוע שריפה פנימית לטובת דגם חשמלי. עוד לא ברור מה תהיה המשמעות עבור סיאט, שהאטקה שלה היא גרסה של הקארוק שסקודה מייצרת עבורה: האם הייצור יימשך בלעדית עבור החברה הספרדית, או שסיאט תאבד את אחד הדגמים הכי נמכרים שלה בישראל.

אתמול חשפה סקודה פרטים חדשים על לוח הזמנים של המעבר שלה לחשמל, עם הבטחה לשישה דגמים חשמליים עד 2026, במקביל להשקת דורות חדשים, ואולי אחרונים, לאוקטביה, לסופרב ולקודיאק. זה מה שאנחנו יודעים כעת על קו ההגנה שתציב סקודה בפני מתקפת הדגמים הסינים שתנחת על אירופה ועלינו בשנים הבאות.

סקודה עוברת לחשמל. אתר יצרן
סופרב וקודיאק מחודשים, אלו הצלליות שלהם/אתר יצרן

סופרב וקודיאק חדשים: ברבעון האחרון של 2023 ייחשפו הדורות הבאים של שני הדגמים הפופולריים, שימשיכו להציע גרסאות בנזין, היברידי קל, פלאג אין ואפילו דיזל.

אוקטביה: דור חדש יושק ב-2024, בגרסאות האצ'בק וסטיישן כמו היום, ועם מגוון מנועים דומה לסופרב ולקודיאק, למי שעדיין לא מעוניין או לא יכול לרכוש רכב חשמלי מלא

קארוק: יוחלף בשנה הבאה בידי האלרוק, קרוסאובר חשמלי באורך 4.5 מטר, שיחלוק פלטפורמה ורכיבים נוספים עם האניאק, אבל יהיה זול ממנו.

קרוסאובר חשמלי קטן: יושק ב-2025, כגרסת סקודה לפולקסווגן ID.2 ולקופרה אורבן רבל. אורך של כ-4.1 מטר, אבל הבטחה למרווח פנימי ולתא מטען בגודל של הסקאלה הקומפקטית. ייוצר בשתי גרסאות סוללה, 38 ו-56 קוט"ש, כשהאחרונה תציג טווח רשמי של 450 ק"מ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סקודה עוברת לחשמל. אתר יצרן
הדמייה של הקרוסאובר הקטן שיחליף את הקארוק/אתר יצרן

אניאק: ימשיך להיות מיוצר במקביל לגל ההשקות,, ויעבור מתיחת פנים ב-2025 בשתי הגרסאות, הרגילה והקופה.

סטיישן חשמלית: אוקטביה סטיישן היא אחד הדגמים הנמכרים ביותר של סקודה, והצ'כים רוצים לשמר את הלקוחות שלה עם בעידן החשמלי. עבורם תושק ב-2026 סטיישן חשמלית יעודית, ללא גרסת האצ'בק מקבילה, בניסיון שלא להרוג עדיין את האוקטביה.

קרוסאובר חשמלי 7 מקומות: גרסת הייצור של רכב הקונספט S7 משנה שעברה תגיע לייצור ב-2026, באורך של 4.9 מטר והבטחה למרווח פנימי נדיב. הקונספט הבטיח גם טווח של 600 ק"מ מסוללת 89 קוט"ש, עוד שלוש שנים נדע אם תממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully