וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי T מקס: ימאהה X מקס בישראל

7.6.2023 / 21:12

מטרו מוטור מודיעה על תחילת השיווק של הקטנוע הספורטיבי שלה. עם יותר טכנולוגיה ועיצוב קרבי הוא עדיין מכוון לפלח הלקוחות תפוחי הארנקים

ימאהה XMAX 300 המחודש. אתר יצרן
ימאהה XMAX, הסממן הספורטיבי בחבורת קטנועי הביניים/אתר יצרן

שש שנים אחרי הצגת הדגם, מקבל הקטנוע הפופולרי של ימאהה מתיחת פנים ומתחדש כדי להמשיך לשמור על מקומו בפלח העליון של הקטנועים הבינוניים.

הבסיס המכאני נותר על כנו, כך שעל אותה שלדה, צמד משולשי היגוי למזלג הקדמי, גלגלי 15 אינץ' מלפנים ו-14 אינץ' מאחור ומנוע נמרץ בנפח 292 סמ"ק ו-28 כ"ס נוספו בעיקר שינויים במעטפת של הכלי, הן בתחום העיצוב וגם בתחום ממשק הרוכב.

בחזית יש לו תאורה בצורת האות X כמו בשם הדגם ואותו משחק תאורה גם בפנס האחורי. יש גם פאנלים חדשים לגוף והמאותתים עברו למיקום גבוה ולפי ימאהה גם תורם לנראות טובה יותר שלהם. עיצוב המושב החדש מאפשר הגעה קלה יותר עם הרגליים לקרקע, זאת בתגובה למשוב מהרוכבים שהתלוננו על גובה המושב, כמו גם על גובה הכידון שכעת ניתן לבחור בין שתי זוויות שלו במטרה להפוך את תנוחת הרכיבה לפחות צפופה. תוספות בולטות אחרות הן לגרסת ה"טק מקס" היוקרתית יותר עם כיסוי אלומיניום למדרסי הרגליים, כיסוי עור לתא האחסון וצביעה ייחודית לגרסה זו.

ימאהה XMAX 300 המחודש. אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי מחליף את זה האנלוגי עם קישוריות לנייד/אתר יצרן

עוד שינויים הם בפן הטכנולוגי, כאשר מסך LCD בגודל 4.3 אינץ' מחליף את לוח המחוונים האנלוגי של הדגם. המסך החדש מאפשר קישוריות מלאה לנייד דרך אפליקציה של ימאהה שמאפשרת הצגת נתוני נסיעה וסטטיסטיקות לרוכב במכשיר ותצוגת הודעות על גבי המסך של הקטנוע - ואנחנו ממש לא משוכנעים שזה דבר טוב. בגרסת הטק מקס מפוצלת התצוגה לשני מסכים התחתון בגודל 4.2 אינץ' ומסך TFT עליון בגודל 3.2 אינץ' בגרסה זו ניתן גם לשלוט בספוטיפיי ותצוגות נתונים נוספות. שאר האבזור כמו הנעה ופתחית תאים ללא מפתח, שני תאי אחסון, שקע USB ומגן רוח בעל שני מצבים נותרו ללא שינוי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ימאהה XMAX 300 המחודש. אתר יצרן
התאורה האחורית גם היא עם חתימת ה-X של הדגם/אתר יצרן

ימאהה X מקס מעולם לא היה קטנוע תקציב ותומחר מעל המתחרים שלו בקבוצת הנפח וההספק, והדור החדש לא יוצא דופן במובן הזה. מחיר הבסיס של הקטנוע יעמוד על 40 אלף שקלים והוא יגיע בשני צבעים אפור או כחול, כאשר מחירה של גרסת הטק מקס שתגיע בירוק כהה ושחור מט עומד על 42 אלף שקלים. מחיר זה שם אותו בגרסת הבסיס בפער של 2,000 שקלים מהונדה פורצה 350, המתחרה הישיר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully