וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה משיקה ג'יפון זול: הלהיט הבא של הייבוא המקביל?

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 13:10

הונדה אלוויט מתבסס על הונדה סיטי שמאות ממנה נמכרו בישראל בשנה האחרונה, וחוץ מהגובה יש לו יתרון אחד משמעותי על פניה

קרוסאובר זול להונדה. אתר יצרן
קטן וזול, האם גם זול מספיק כדי להצליח פה?/אתר יצרן

על רקע מצוקת האספקות של הונדה ישראל, המחירים הגבוהים והיצע הדגמים המצומצם בלטה בשנה האחרונה ההצלחה היחסית של ההונדה סיטי: מכונית סדאן זולה שמיוצרת בהודו עבור מדינות העולם השלישי. הסיטי אינה משווקת באירופה ובארה"ב אך הצליחה לעבור את משוכות אגף הרכב במשרד התחבורה ולקבל אישור ייבוא לארץ בערוצי הייבוא המקביל. לפי רישומי משרד הרישוי נמכרו בארץ בשנה האחרונה 511 יחידות ממנה.

דגם חדש שחשפה אתמול הונדה בהודו, עשוי להפוך גם הוא לסיפור דומה אם ישחזר את ההצלה. הוא מתבסס על המנוע, תיבת ההילוכים והפלטפורמה של הסיטי, וייוצר לצידה במפעל שלה ברג'סטאן. ה-Elevate היא קרוסאובר משפחתי, שדומה בממדיו לקיה סלטוס, ועם אותו עיצוב קשוח: 4.31 מטר אורך, 1.79 מטר גובה, 1.65 מטר גובה, 2.65 מטר בסיס גלגלים ומרווח גחון של 22 ס"מ.

קרוסאובר זול להונדה. אתר יצרן
מסך 10.25 אינץ' למולטימדיה ו-7 אינץ' משולב בלוח המחוונים/אתר יצרן

המנוע הוא אותה יחידת בנזין 1,500 סמ"ק אטמוספרי עם 121 כ"ס של הסיטי, עם אותה תיבה אוטומטית רציפה. ההנעה היא קדמית.

האבזור כולל חישוקי 17 אינץ', מסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', ומסך 7 אינץ' המשולב בלוח המחוונים, תאימות למכשירי אפל ואנדרואיד. בניגוד לדגמי עולם ראשון רבים בהונדה הודו לא מכחישים את ההתחממות הגלובלית וציינו את האלווייט ביציאת מזגן למושב האחורי. לתא המטען נפח נדיב של 458 ליטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קרוסאובר זול להונדה. אתר יצרן
458 ליטרים בתא המטען/אתר יצרן

מעבר לתוספת הגובה יש לקרוסאובר החדש יתרון משמעותי על פני הסדאן: מערכות בטיחות אקטיבית שכוללות בלימת חירום אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית.

הייצור יתחיל בחודשים הקרובים ואם הסיטי נטולת מערכות הבטיחות המודרניות הצליחה להימכר בארץ ועוד במחיר שנושק ל-150 אלף שקלים, אין סיבה שגם האלווייט לא יגיע בשנה הבאה לסוכנויות הייבוא המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully