וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציתה את המחירון: הונדה ג'אז וסיוויק מתייקרות ב-15%

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 14:04

הזינוק הונדה מתמיד נחשבה ליקרה יותר מהמשפחתיות סביבה, אולם כעת מתייקרים שני הדגמים העיקריים שלה בשיעור חד. מה קרה שם?

הונדה ג'אז 2023. אתר יצרן
הונדה ג'אז, עכשיו גם בגרסה עם סממני עיצוב דמויי "שטח"/אתר יצרן

בעבר נשאו מכוניות הונדה בגאווה את הסלוגן "מציתה את הדימיון" אבל אחרי ההתייקרות האחרונה במחירי המכוניות שלה, יש תחושה שהדימיון כבר עובד שעות נוספות. מחירון הונדה החדש שהופץ הבוקר מציג זינוק חד בון לילה של 15% במחירי דגמי החברה.

המשמעות היא שהג'אז ההיברידית עולה כעת החל מ-148 אלף שקל לגרסת הכניסה "אלגנס", 156 אלף שקל ל"אדוונס" ועד 164 אלף שקל ל"אדוונס ספורט". מחירים שלא רק גבוהים ביחס לאלו הקודמים שנעו בין 126 ל-140 אלף שקל, אלא גם דוחקים אותה הרחק לתוך טריטוריית המשפחתיות והקרוסאוברים הגדולים ממנה.

מבחן דרך: הונדה ג'אז החדשה. קינן כהן, קינן כהן
עם מגוון אפשרויות קיפול ואחסון היא מהמבריקות בשוק כיום בתחום ניצול המרחב הפנימי/קינן כהן, קינן כהן

הדגם החל להימכר לאחרונה לאחר מתחיחת פנים ועדכון הכולל מספר נגיעות קוסמטיות קלות חיצוניות, בולמים בכיול שונה ולראשונה אצלנו גם בגרסת "קרוסטר", עם מראה שנוטה לעולמות הקרוסאוברים. הקרוסטר תעלה גם היא 164 אלף שקל. בנוסף נרשם שיפור למערכות הבטיחות עם מצלמה חדשה, בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית כסטנדרט בכל רמות הגימור כאשר שתי הגבוהות מוסיפות התרעת תנועה חוצה מאחור וזיהוי רכב ב"שטח מת". כמו כן יש עדכון למנוע הבנזין והחשמל המשמשים אותה שכעת חזקים יותר (107 כ"ס לעומת 98 בבנזין ו-122 כ"ס לעומת 109 בחשמל). בכל הקשור לביצועים אין שינוי - 9.4 שניות ל-100 ו-175 קמ"ש מירביים עם צריכה מוצהרת של 22.2 ק"מ לליטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הונדה סיוויק 2023. קינן כהן
הונדה סיוויק החדשה, מעולה, אבל המחיר הנוכחי דוחק אותה לקטגוריה אחרת לגמרי/קינן כהן

במקרה של הונדה סיוויק ההיברידית, המשפחתית החדשה שלה שרק הושקה בישראל לפני חודשים ספורים, המחיר זינק ב-30 אלף שקל לגרסת הכניסה. זו טיפסה מ-180 אלף שקל בעת ההשקה בתחילת השנה ל-211 אלף שקל לגרסת הכניסה "אלגנס", עבור ב-218 אלף שקל ל"ספורט" ועד 241 אלף שקל ל"אדוונס". שוב, אלו מחירים שמביאים אותה למצב אבסורדי בו משפחתית קומפקטית יקרה יותר משמעותית ממשפחתית גדולה היברידית דוגמת יונדאי סונטה שמחירה מתחיל ב-202 אלף שקל ועד 222 אלף שקל.

מחירי הסיוויק טייפ R וה-CR-V לא השתנו.

במאיר, יבואני הונדה אומרים כי העלאת המחירים נובעת מעדכון מחירים בידי היצרן היפני, ומהזינוק בשער היורו בכ-7% מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully