וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שהפך את הטנדר לבריכה נוסעת הפך ויראלי

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 21:47

שבוע אחרי שהתפרסם בזכות הבריכה המאולתרת בארגז הטנדר שלו, הופך הישראלי רב התושיה לוויראלי בארצות הברית. אז את משטרת ישראל זה לא הצחיק, אבל האמריקנים? מבסוטים ממנו

מעצר הטנדר שהוסב לבריכת שחייה/דוברות משטרת ישראל

אתם מכירים את זה שמודדים נפח תאי מטען בליטרים? אז הבעלים של טנדר ה-GMC סונומה הזה החליט לבדוק כמה ליטרים נכנסים פנימה, ועל הדרך לעשות יום כיף לילדים במהלך השרב הגדול שהתנפץ עלינו בסוף השבוע הקודם. את השוטרים שעצרו אותו זה פחות שיעשע והוא קיבל זימון לבית משפט באשמת נהיגה בקלות ראש.

עכשיו, אנחנו לא אומרים שזה רעיון טוב. הוא יצירתי מאוד ונראה שבוצע יפה, עם יריעת ניילון עבה והידוק שלה עם ראצ'ט להיקף הארגז - אבל הוא לא טוב. למעשה מדובר במעשה מסוכן לילדים עצמם ולמשתמשי הדרך האחרים במידה ונסע עם היצירה הזו גם בכביש הציבורי וגם מזיק לטנדר. מדובר בחריגה משמעותית מהמשקל המותר בארגז. אבל חייבים להודות שהוא מקבל נקודות על היוזמה ומי יכול להאשים מישהו כשהטמפרטורות מדגדגות את 40 המעלות.

טנדר הוסב לבריכת שחיה נוסעת. טוויטר, צילום מסך
אפילו ציוץ מחדשות הרכב של הינדוסטאן/צילום מסך, טוויטר

אלא שבחלוף כשבוע מהסיפור הזה בישראל, הוא נוחת בארצות הברית, שם כבר כמה שנים רץ טרנד של הפיכת ארגזי טנדרים לבריכות נוסעות. מה שאולי היה ההשראה לנהג הזה שהופך שם לכוכב ויראלי ברשתות, כאשר הוא קוטף מחמאות כמו: "וידאו אדיר! איזה גאון", "היה צריך להזהיר את השוטרים לא להתקרב לארגז", "מהדברים שנשמעים כמו רעיון ממש טוב באותו רגע".

וכמו הרבה דברים, הנחיתה בארצות הברית היא רק המקפצה לתפוצה רחבה הרבה יותר, כולל הופעה באתר ובחשבון הטוויטר של "הינדוסטאן טיימס".

אגב, בארצות הברית יש גם חברות המתמחות בהסבות כאלו, למרות הנזקים שנגרמים לכלי הרכב, קיטים להסבה עצמית וכמובן ההגזמה המושלמת בדמות הלימוזינה הארוכה בעולם, שכוללת מנחת מסוקים וכמובן בריכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully