וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול פורשה קיימן ואודי TT RS: ב.מ.וו M2 בישראל

29.6.2023 / 23:46

כמה תסכימו לשלם על צעצוע קיצוני, עם מימדים קומפקטים וביצועים פנטסטיים? ב.מ.וו M2 החדשה בישראל עם המון יכולת, בלי תיבה ידנית ותג מחיר של 650 אלף שקל

ב.מ.וו M2 החדשה. אתר יצרן
כן, גם החשמליות יעשו את זה, אבל בלי הפסקול המשגע/אתר יצרן

אתם יודעים מה אומרים על גברים נכון? הם לא באמת מפסיקים עם הצעצועים כשהם גדלים, voהולכים ונהיים יקרים יותר ויותר. אז ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל את הצעצוע האולטימטיבי לחובבי הנהיגה - ב.מ.וו M2, גרסת הקצה של מכונית הקופה הקטנה של ב.מ.וו.

זה הסיבוב השני לדגם ייעודי של חטיבת M למכונית הקופה הקטנה של היצרנית. ולא משנה אם אתם אוהבים את החרטום שלה או לא, ברגע שדיברתם עליו או חשבתם על זה - הוא השיג את המטרה שלו. בואו נסכם שזה עדיף על גריל "לוחות הברית" של סדרה 4. בדור הזה היא גדולה, כבדה, מאובזרת, חזקה אפילו מהגרסאות המיוחדות של הדור הקודם וגם מאוד יקרה. נגיע לזה בסוף.

ב.מ.וו M2 החדשה. אתר יצרן
הפתרון הטוב ביותר למי שלא סגור על הצבע - קח אחת מכל אחד/אתר יצרן

המנוע בחרטום מגיע מה-M3 וה-M4 בתצורת 6 צילינדרים בטור, בנפח 3.0 ליטרים עם שני מגדשי טורבו שמספק 460 כ"ס. תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנטרית עם 8 יחסי העברה. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.1 שניות ועד ל-250 קמ"ש או 285 קמ"ש בהסרת המגבלה. אלינו לא מגיעה תיבת ההילוכים הידנית שמוצעת בחו"ל בדגם הזה, כנראה האחרונה בב.מ.וו.

המנוע הגדול והחזק יותר (תוספת של 50 כ"ס ביחס לדור היוצא) והמשקל הגבוה יותר 1,800 ק"ג (150 יותר מאשר בדור היוצא), דורשים גם בלמים גדולים יותר ואלו ב-M2 הם בקוטר 380 מ"מ מלפנים ו-370 מ"מ מאחור. את הכוח לקרקע מורידים צמיגי 275 בחתך 35 על חישוק 19 אינץ' מלפנים ו-285 בחתך 20 על חישוק 20 אינץ' מאחור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ב.מ.וו M2 החדשה. אתר יצרן
פריסת המחוונים דומה לזו שבשאר דגמי היצרנית העדכניים/אתר יצרן

בתא הנוסעים שני מסכים, האחד ללוח המחוונים בגודל 12.3 אינץ' והשני למולטימדיה בגודל 14.9 אינץ'. כמו בדגמי M אחרים, על ההגה שני כפתורים למעבר מהיר בין תוכניות הנהיגה המתקדמות (M1 ו-M2). אגב תוכניות נהיגה מתקדמות. אלו שולטות במהירות התגובה של תיבת ההילוכים, חדות ההיגוי, תגובת דוושת הבלימה ובקרות היציבות והאחיזה שגם כוללות מצב "דריפט" בו המכונית תאפשר לכם להוציא את האחוריים לריקוד באמצעות דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני וגם תיתן לכם ציון על הביצוע.

ברשימת האבזור תמצאו בתחום הבטיחות בלימה אוטומטית, התרעה על רכב ב"שטח מת", זיהוי תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון סטייה מנתיב. חבילת M קרבון תצייד אותה במושבים עשויי סיבי פחמן שמפחיתים 10.8 ק"ג מהמשקל.

ב.מ.וו M2 החדשה. אתר יצרן
האופנוע הזה ליד המכונית הוא המחמאה הכי גדולה שאפשר לתת לה/אתר יצרן

היצע מכוניות הספורט הקטנות והחזקות שמתחרות ב-M2 בעולם בכלל ובישראל בפרט מצומצם מאוד. המתחרות הקרובות ביותר אליה הן אודי TT RS שלה 400 סוסים ותג מחיר של 578 אלף שקל ופורשה קאיימן עם מנוע ה-2.5 ליטרים עם 350 סוסים אבל ביצועים דומים בזכות משקל קל יותר, כאן תג המחיר עומד על 585 אלף שקל.

שתיהן אגב זולות מה-M2 החדשה שמצטיידת בתג מחיר יומרני מאוד - 650 אלף שקל. אמרנו לכם, הצעצועים אותם צעצועים, רק המחיר עלה, מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully