וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לקיה פיקנטו: מה השתנה ומתי היא כאן?

4.7.2023 / 13:22

מכונית המיני הנמכרת בארץ מקבלת עיצוב מעודכן ותוספת של אביזרי בטיחות, אך נשארת עם המנועים הוותיקים ועם הגיר הרובוטי החד מצמדי. נשקל ייבוא גרסת 1,000 סמ"ק רובוטית מוזלת

קיה פיקנטו 2023 מתיחת פנים. קיה,
החזית החדשה מזכירה קצת את ה-EV9 החשמלית/קיה

בפעם השנייה מאז הושק ב-2017 זוכה הדור השני של קיה פיקנטו למתיחת פנים, אחרי שכבר עבר עדכון קוסמטי ב-2020.

יונדאי כבר הכריזה על עדכון דומה ל-i10 התאומה, מה שאומר שהקונצרן הקוריאני בוחר בינתיים להאריך את חיי שתי הקטנות, עד להשקת מיני חשמליות, ועד שיוחלט באירופה מה יעלה בגורלו של תקן יורו 7 החדש, שאמור להחמיר מאוד עם דגמי בנזין בדרישות להפחתת הפליטות, מה שייקר אותם עד לחוסר כדאיות כלכלית לייצר מכוניות קטנות שאינן חשמליות.

בארץ הייתה הפיקנטו המכונית הנמכרת ביותר ב-2022. השנה היא נעקפה בין השאר בידי החשמליות של BYD וג'ילי, אך היא שומרת על מעמדה כמכונית המיני הנמכרת ביותר ומדורגת שישית בטבלת המסירות במחצית הראשונה של 2023, עם 4,218 יחידות.

קיה פיקנטו 2023 מתיחת פנים. קיה,
לחלק האחורי נוסף מסיט רוח תחתון (דיפיוזר) שיסייע לפיקנטו להאיץ בפקקים/קיה

הפיקנטו 2.2 הוצגה בינתיים בגרסת ה-GT המאובזרת, היקרה והמאובזרת בהיצע. חזית חדשה עם פנסי LED כאופציה, ועיצוב מחודש לחלק האחורי מסכמים את השינויים החיצוניים.

בתא הנוסעים יזכה הנהג למסך 4.2 אינץ' שישולב בלוח המחוונים והנוסעים מאחור לצמד שקעי USB-C.

אבזור הבטיחות שודרג, כך שבלימת החירום האוטונומית מזהה גם הולכי רגל ורוכבי אופניים, נוספו בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על רכב בשטח מת. נוספה גם בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור. קיה נערכת למבחן ריסוק של היורואנקאפ לדגם המעודכן, ומנסה לקבל ציון גבוה יותר משלושת הכוכבים שקיבלה ה-i10. כיום יש לפיקנטו במפרט הישראלי ארבעה כוכבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קיה פיקנטו 2023. קיה,
הנהג יהנה משילוב מסך 4.2 אינץ' בלוח המחוונים, הנוסעים מאחור יקבלו שקעי USB-C/קיה

מהיצע המנועים ירדה גרסת ה-1,000 סמ"ק טורבו בנזין 100 כ"ס שממילא לא יובאה לארץ, כאשר גרסאות ה-1,000 סמ"ק (67 כ"ס) וה-1,200 סמ"ק (84 כ"ס) ממשיכות להימכר, עם תיבה ידנית או רובוטית חד מצמדית 5 הילוכים.

אלינו תמשיך להגיע הגרסה הרובוטית עם המנוע הגדול, וביבואנית טלקאר בוחנים ייבוא גם של גרסת ה-1,000 סמ"ק הרובוטית. זו תוכל להציע מחיר מוזל וצריכת דלק משופרת, שיסייעו להתמודד עם עליית המחיר שתביא מתיחת הפנים, ומוערכת כרגע בשווי המזרח בכ-8-10 אחוז.

בישראל עולה כעת הפיקנטו הרובוטית בין 94 ל-96 אלף שקל. לישראל תגיע הפיקנטו המעודכנת במחצית השנייה של 2024, בעוד כשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully