וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקר לכם פרארי פורוסאנג? לא תאמינו כמה עולה הדגם המוקטן

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 15:33

יצרנית מכוניות הספורט האיטלקית מציעה מזה שנים דגמים מוקטנים של המכוניות שלה, עכשיו מצטרף גם העתק של הקרוסאובר הראשון שלה. תשבו לפני שתקראו את המחיר...

פרארי פורוסאנג דגם. אתר יצרן
עבודת יד, ירידה לפרטים, התאמה אישית ומחיר בשמיים, זו פרארי אחרי הכל.../אתר יצרן

עם ירידה לפרטים, בסדרה מוגבלת, בעבודת יד ומחיר אסטרונומי - זה תיאור שיכול להתאים לכל פרארי לא? אבל הפעם לא מדובר בכזו שתוכלו לעלות איתה על הכביש או המסלול - אלא לכל היותר להעמיד בוויטרינה מוארת בסלון. ואולי עדיף גם מאובטחת היטב. הכירו את הדגם המוקטן של רכב הקרוסאובר של פרארי, הפורוסאנג.

תזכורת למי שצריך: זהו דגם ה-4 דלתות ו-4 מושבים הראשון של פרארי, הוא מבוסס על פלטפורמה ייעודית לו, עם גג סיבי פחמן, מערכות מתלים משולבות מחשב, בלמים מסיבי פחמן ומצויד במנוע V12 בנפח 6.5 ליטרים עם 715 כ"ס. ל-100 הוא שועט ב-3.3 שניות והמהירות המירבית היא 310 קמ"ש.

פרארי פורוסאנג דגם. אתר יצרן
300 שעות הרכבה ידנית לכל יחידה/אתר יצרן

ואנחנו אומרים "מוקטן" ולא "קטן" מכיוון שהוא מגיע בקנה מידה של 1:8, שזה אומר חתיכת דגם באורך של 62 ס"מ ורוחב של 25 ס"מ - כמעט כאורכה של מכונית בקנה מידה 1:18.

הדגם, כך מספרת פרארי הוא תוצאה של 3,000 שעות עבודה של תרגום הרכב האמיתי לדגם, במטרה "להטמיע את ה-DNA האותנטי של המכונית בו", וזמן הבנייה של כל יחידה עומד על יותר מ-300 שעות של בנייה בעבודת יד על ידי סדנת Amalgam הבריטית. בשל העובדה שהוא נבנה בעבודת יד, ניתן להתאים אותו למפרט המבוקש על ידי הלקוח, החל בגווני הדיפונים בפנים ועד לצבע החיצוני התואם לקוד הצבע הרשמי של פרארי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פרארי פורוסאנג דגם. אתר יצרן
תוכלו לקבל את תא הנוסעים בכל צבע שתרצו כל עוד פרארי מציעה אותו/אתר יצרן

כל דגם, שמגיע ארוז בקופסת תצוגה על גבי לוחית פלדת אל חלד עם שם הדגם חרוט בבסיסה, ועם תעודת מקוריות לדגם שייבנה ב-199 העתקים. בחברה גם מדגישים כי זהו דגם תצוגה בלבד ולא מומלץ להסיר אותו מהבסיס.

וגם לא בטוח שהייתם עושים את זה בכל מקרה, לא כאשר לוקחים בחשבון את המחיר - החל מ-60 אלף שקלים לגרסה סטנדרטית עם צבע ברירת המחדל האדום וללא שינויים ועד 77,368 שקל אם תרצו לדגם אותו לפי העדפות ספציפיות. כלומר מחיר של יונדאי i10 ידנית חדשה מהניילונים. אבל כאשר הדבר האמיתי צפוי לעלות לכם פה כ-3 מיליון שקל, אולי בכל זאת אפשר להבין.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי
  • דגם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully