וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בוגאטי ב-2 מיליון דולר התעצבן והתנגש בב.מ.וו. כמה זה יעלה לו?

מערכת וואלה רכב

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 11:15

גם כשיש לך מכונית על שרק שתיים כמוה נבנו, זה לא אומר שאתה יודע לנהל את הכעסים שלך בכביש, כמו שגילה נהג ויירון גרנד ספורט ויטסה ל'אור רוז'

תאונה בין בוגאטי ויירון ב.מ.וו בסין. צילומי גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"מי נתן לך רישיון?"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילומי גולשים

זו תאונה שכמו מתרחשות בארץ מאות בשעות הפקקים של הבוקר, כשכולם עצבניים ומאחרים לעבודה בגלל עומסי התנועה.

אבל יש בה נחמה מסוימת: מסתבר שגם כשיש לך כסף למכונית על ב-2 מיליון דולר, זה לא אומר שאתה יודע לנהג את הכעסים שלך על הכביש יותר טוב מנהגים אחרים. ושגם אתה יכול ליפול קורבן לתופעת 'זעם הכביש'.

זה קרה לאחרונה בסין. סרטוני גולשים הראו עימות על מיקום בפקק בעיר ג'יאנגסו, בין נהג בוגאטי ויירון גרנד ויטסה ל'אור רוז', גרסה שיוצרה רק בשני עותקים, לבין נהג ב.מ.וו סדרה-2.

סרטוני מצלמת הדרך שפורסמו ברשת מראים שהב.מ.וו הייתה בנתיב הימני כאשר נהג הבוגאטי ניסה שוב ושוב להידחף לפניה. בתחילה נהג הב.מ.וו האיץ כדי לסגור מהר את הפער שנוצר מהרכב שלפנים, ונהג הבוגאטי נסוג. אבל הוא לא ויתר, ובפעם הבאה כשנוצר פער כזה, הוא פשוט נדחף, עם ה-8,000 סמ"ק ו-1,200 כ"ס שיש לו במנוע.

נהג הב.מ.וו לא ויתר, אבל נהג הבוגאטי כבר היה בתוך הנתיב שלפניו ושתי המכוניות התנגשו. הב.מ.וו פגעה בדלת הימנית של מכונית העל והותירה בה שקע רציני.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תאונה בין בוגאטי ויירון ב.מ.וו בסין. צילומי גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המכה בדלת הבוגאטי. לא תיקון שיעשה הפחח השכונתי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילומי גולשים

לפי עדויות נהגים נהג הבוגאטי היה נסער. הוא ידע שמבחינתו לא מדובר בסתם תאונת פחחות. דגמי בוגאטי לא רק יקרים מאוד לרכישה, גם מחירי התיקונים והחלפים שלהם בשמיים. בארה"ב הוצע באחרונה למכירה חלק המאחד את ה'גריל', 'מכסה המנוע' והפגוש הקדמי של ויירון, בכ-400 אלף דולר. כך שאם יהיה צורך בהחלפת דלת בבוגאטי מהתאונה, העשויה מסיבי פחמן, תוך השלמת הצביעה החיצונית המיוחדת והתפירה הפנימית הייחודית, סביר שעלותה התיקון תהיה יקרה יותר ממחירה של הב.מ.וו.

בקיצור, אם מישהו נורא רוצה לעקוף אתכם בפקק, תנו לו. זה יהיה הרבה יותר זול ותפסידו הרבה יותר זמן בהחלפת הפרטים בצד הכביש אחרי התאונה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully