וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד החדש בסן פרנסיסקו: סקס ברכבים אוטונומיים

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 10:08

בעיר שבה קיבלו לאחרונה חברות הרובוטקסי ללא נהג אישור לפעול 24/7 חלק מהנוסעים כבר מותחים את גבולות המקובל בנסיעה, תוך ניצול העובדה שאין נהג ברכב

פעילים בארה"ב של ארגון safe street rebel עוצרים רכב אוטונומי של ויימו ושל קרוז באמצעות הנחת קונוס סימון על מכסה המנוע שלו/safe street rebel

בשבוע שעבר אישרו הרשויות בקליפורניה לוויימו, חברת האחות של גוגל, ולקרוז של ג'נרל מוטורס להרחיב את פעילות המוניות האוטונומיות שלהן בסן פרנסיסקו ל-24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ולגבות תשלום מהנוסעים.

זאת למרות קמפיין של מתנגדי רכבים אוטונומיים, שטוענים שמדובר בהמשך השתלטות הרכב הפרטי על המרחב העירוני, ואף הצליחו לשבש את הנסיעות שלהם.

במקביל מתחילים חלק מהנוסעים למתוח את הגבולות של המקובל בנסיעה. התקנונים של שתי החברות אוסרים למשל לעשן בנסיעה, או להסיע בעלי חיים. אבל סקס ברובוטקסי אף אחד לא חשב שם לאסור.

סקס ברכב אוטונומי. AI ART Generator, מערכת וואלה!
התקנונים של חברות הרובוטקסי לא אוסרים במפורש על קיום יחסי מין ברכבים/מערכת וואלה!, AI ART Generator

אתר החדשות המקומי סן פרנסיסקו סטנדרט דיווח כי ראיין ארבעה נוסעים העידו כי קיימו יחסי מין בעת נסיעה ברובוטקסים של חברת קרוז, בעיקר דגמי שברולט קרוז חשמליים לא מרווחים במיוחד.
"אין מי שיגיד לך, 'אתה לא יכול לעשות את זה", סיפר לאתר אלכס, גבר בשנות ה-30 לחייו. "זה מגיע לנקודה שבה אתה מרגיש יותר ויותר נוח, ואם אתה עם מישהו, כמו בן זוג רציני יותר, זה יכול להסלים לפעילויות אחרות".

המרואיינים סיפרו כי עוברי אורלח שהבחינו בהם בשעת הפעילות התעלמו או חייכו. לעתים הם הצליחו להסתיר את עצמם. "זה היה ממש מצחיק כי העסק התחמם למדי עד לנקודה שהשמשה הקדמית הייתה מעורפלת מאדים לחלוטין - בכל הקשר אחר, בכל רכב אחר, זו תהיה בעיה ממשית", סיפר הנוסע אלכס לאתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סקס ברכב אוטומומי. AI ART Generator, מערכת וואלה!
"לא חשבנו על השימושים האלה באוטופיילוט", הודה אילון מאסק כשהתפרסמו סרטוני נוסעי טסלה עושים סקס בנסיעה/מערכת וואלה!, AI ART Generator

זו לא הפעם הראשונה שהשימוש היצירתי הזה במכוניות בנהיגה עצמית עולה: לפני ארבע שנים הפך ויראלי סרטון של נהג ונוסעים מקיימים יחסית מין בטסלה שנוסעת במצב האוטופיילוט, בקרת השיוט המתקדמת שלה. אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, צייץ אז: "מתברר שיש שימושים באוטופיילוט שלא חשבנו עליהם במקור".

וזה היה צפוי, אפילו לדעת האקדמיה. כבר ב-2018 קבעו סקוט כהן, פרופסור לתיירות ותחבורה מאוניברסיטת סארי, ודבי הופקינס, חוקרת בתחומי הגיאוגרפיה והסביבה, במאמר שפרסמו כי היעלמות הצורך בנהיגת הרכב מצד אחד, והיעדרו של נהג אנושי מצד שני, "יובילו לכך שסקס, כולל זנות, יהפכו לתופעה גוברת ברכבים אוטונומיים. סביר שנוסעים שיעשו זאת יתועדו בידי מערכות מעקב של מפעילי הרכבים, אולם הם ימצאו דרכים לעקוף אותן. וברגע שתתחיל מכירה של רכבין אוטונומיים פרטיים, עניין התיעוד כבר לא יהיה רלוונטי".

חברת קרוז מצהירה באתר שלה כי "אנחנו מקליטים וידאו בתוך המכונית לתוספת בטיחות ותמיכה. אם משהו קרה במהלך הנסיעה שלך, אולי נבדוק את ההקלטה כדי להבין טוב יותר מה קרה. אנו מקליטים אודיו רק במהלך שיחות תמיכה פעילות". לפי תקנון החברה, על הנוסעים להימנע מכל פעילות שעלולה להיות מסווגת כ"מאיימת, עימות, מפלה, מטרידה, חסרת כבוד, פוגענית או בלתי הולמת כלפי אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully