וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי: עכשיו הסרט

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 18:03

הצצה ראשונה לממתק חובבי הרכב הקולנועי הגדול הבא: פרארי - הסרט. סיפורו של אנזו פרארי מייסד יצרנית מכוניות הספורט המפורסמת בעולם. זה מה שאנחנו יודעים עליו כבר עכשיו

טריילר פרארי הסרט/NEON

מבין הדמויות המפורסמות של תעשיית הרכב, לצד הנרי פורד או פרדיננד פורשה, אנזו פרארי הוא כנראה אחת המקטבות ביותר שיש.

האיש ששם לפני הכל את הניצחון של מכוניות המירוץ שנושאות את שמו היה אחראי מצד אחד להקמת יצרנית מכוניות הספורט הידועה ביותר, אבל היו לו גם צדדים אחרים, קשים, אפלים, מוניפולטיביים, חסרי רחמים לעיתים. הוא היה איש שהיה אדיש לגילויי האהדה שהיו כלפיו באותה מידה שהיה לביקורת האדירה על היחס שלו לנהגים שנהרגו מאחורי ההגה של מכוניות המירוץ שלו. ביקורת שהגיעה עד לקודש הקודשים האיטלקי - הוותיקן.

סרט חדש בבימויו של מייקל מאן ("אחרון המוהיקנים", "היט", "המקור", "עלי" ועוד), המבוסס על הספר "אנזו פרארי" של עיתונאי הרכב והספורט האמריקני ברוק ייטס צפוי לעלות לאקרנים בדצמבר ולספר את סיפורו של מי שנודע בכינוי "אל קומדנטורה" - המפקד.

אנזו פרארי. AP
טיפוס מרתק, לא ברור ושנוי במחלוקת. אנצו פרארי/AP

הפרימיירה לסרט אמנם נערכה היום בפסטיבל הקולנוע של ונציה, אבל עד שחרורו לקולנוע ב-25 בדצמבר 2023 בעונת סרטי חג המולד, לנו נותר רק לקבל הצצה חטופה לטריילר בן הדקה וחצי של הסרט. תפעילו רמקולים קודם.

טריילר שאם לשפוט על פי המכוניות שמופיעות בו והצלילים שהם משמיעות, עשוי להיות חוויה קולנועית בהחלט מרגשת עבור חובבי רכב. ובאמת שזה מגיע לנו אחרי שני סרטי המירוצים המעולים האחרונים "RUSH" על היריבות בין ניקי לאודה וג'יימס האנט ו"פורד נגד פרארי" על הניצחון של פורד במירוץ 24 השעות של לה מאן. והאזכור של שני הסרטים האלו מגיע כי הם, כל אחד בדרכו האירו את הפן התחרותי הבלתי מתפשר של אנזו פרארי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אדם דרייבר כאנצו פרארי בסרט החדש פרארי. הסרט פרארי,
אדם דרייבר כאנזו פרארי בסרט/הסרט פרארי

בסרט מגלם אדם דרייבר (נו, עם שם כזה זה בטח היה האודישן הקצר ביותר בהיסטוריה) את אנזו פרארי ולצידו פנלופה קרוז את לאורה פרארי. למי שלא מכיר את ההיסטוריה הפנימית מאחורי היצרנית נספר שלאורה, שתמיד נשארה מאחורי הקלעים, הייתה דמות משפיעה ומושכת בחוטים לא פחות מאשר אנזו עצמו. הכוונה להפיק סרט על חייו של אנזו התגלגלה אצל מאן עוד מראשית שנות ה-2000 ומאז 2015 ניסה להתניע את תהליך ההפקה כאשר שמות כמו כריסטיאן בייל (שגילם את באטמן ואת קן מיילס ב"פורד נגד פרארי), יו ג'קמן ואחרים עלו כמועמדים אפשריים לגלם את התפקיד. הצילומים עצמם החלו באפריל 2021.

סטרלינג מוס במירוץ Mille Miglia 1952. אתר יצרן
סטרלינג מוס במירוץ המילה מילייה של 1952/אתר יצרן

הסרט עצמו, כפי שמוצג בטריילר מספר את הסיפור האישי של אנזו על הדרמות של חייו הפרטיים לא פחות מאשר את סיפורן של מכוניות המירוץ שהעמידה היצרנית וסיפורה של החברה עצמה. על פניו נראה שהוא מתמקד במירוץ המילייה מילייה של 1957, הפעם האחרונה בה נערך המירוץ בן 1,000 המיילים על פני דרכים ציבוריות.

כאשר הסיבה המרכזית לכך הייתה תאונה מחרידה שבה נהג פרארי אלפונזו דה פורטגו איבד שליטה על מכונית ה-335S לאחר פיצוץ גלגל והתהפך לתוך קהל הצופים, הוא הורג 9 בני אדם, 5 מהם ילדים. הרגעים שבהם הייתה היצרנית על סף פשיטת רגל במחצית השנייה של שנות ה-50, כעשור לאחר הקמתה, פטירת הבן האהוב עליו דינו והרומן שלו עם לינה לארדי, אם בנו השני פיירו.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully