וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומות יד ראשונה: למי מיצרני היוקרה יש את האחריות הכי ארוכה?

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 15:28

במכוניות שתיקונים בהן עלולים לעלות עשרות אלפי שקלים האחריות חשובה לא פחות מתאוצה או חלון שמש. מי יצרנית שדורשת 22 אלף שקל לשנה עבור הארכת אחריות ומי תמכור לכם 10 שנות אחריות

לנד רובר וולאר 2023. אתר יצרן
לנד רובר וולאר, גם הוא עם 5 שנות אחריות/אתר יצרן

המכוניות החדשות הולכות והופכות למורכבות יותר ויותר, מירוץ החימוש של יותר כוח, יותר טכנולוגיה, עוד בטיחות ואביזרי נוחות מכתיבים מערכות משוכללות ומתקדמות בכל דור חדש שיוצא, ויחד עם השכלול והמורכבות מגיע גם הפוטנציאל לתקלות. "תעודת הביטוח" של הלקוחות מאותן תקלות לא צפויות או בעיות שנובעות מכשל בייצור המכונית הוא האחריות אותה מעניקה היצרנית למכונית. כלומר, הנכונות שלה לעמוד מאחורי המוצר בשנות האחזקה הראשונות שלו ולהבטיח כי הכל כשורה.

וצריך להבין, עבור יצרנית הרכב, תיקונים בתקופת האחריות, גם אם אלו נלקחים בחשבון הכלכלי של תמחור מכונית והתוכנית העסקית שהיא בונה, זה כאב ראש שהן היו מוותרות עליו בשמחה. מעבר לשיבוש הבסיסי של הכיוון ממנו אמור לזרום הכסף (מהכיס שלכם לשלהם), הדבר היחיד שהיא יכולה להרוויח פה זה לקוח שלא יתלונן ויוציא לה שם רע. כדי לקבל מושגים על המשמעויות הכלכליות, אפשר לקחת את אירוע האחריות האחרון שעליו דיווחנו לכם ביולי השנה, הארכת האחריות לדגמי Q3, Q8 ו-e tron של אודי משנות היצור 2018 ל-2020 בשנתיים נוספות לחלונות השמש בלבד בעקבות נזילות - העלות המוערכת של שווי ההטבה עומד על 800 אלף שקל, שוב, רק לשנתיים ורק לחלונות השמש.

לנד רובר דיפנדר 130. רמי גלבוע
הדיפנדר 130 המקורי יצטרך להסתדר לבד.../רמי גלבוע

וזה לא שמשך אחריות ארוך או קצר הוא ערובה למכונית אמינה או לא, אבל הוא בהחלט אינדיקציה למידת הביטחון שיש ליצרנית בעמידה מאחורי המוצר הזה. האחרונה להצטרף למועדון של היצרניות שמאריכות את תקופת האחריות על המכוניות שלה היא יגואר-לנד רובר או בקיצור JLR שמעניקה מעתה 5 שנות אחריות ללקוחות הדיסקברי, דיפנדר ורייג' רובר. מהלך משלים לזה שביצעה יגואר כבר ביולי 2022.

חלק מהרציונל שעומד מאחורי המהלך הזה הוא חיזוק הערך של המכונית בשוק המשומשות. רכב שגם בהחלפת היד לאחר נניח, 3 שנים, עדיין נהנה משנתיים של אחריות בהחלט מעניק מידה מסוימת של שקט נפשי לקונה וכאשר לקונה הרכב כמשומש יש את הביטחון הזה, אנחנו נמצאים צעד אחד קרוב יותר להביא גם את הלקוח הראשון לאולם התצוגה.

כאמור, האחריות מוארכת מ-3 שנים או 150 אלף ק"מ ל-5 שנים אך ללא שינוי בק"מ.

בדקנו מה קורה אצל שאר יצרני היוקרה, בכל קשור לאחריות הכללית. לסוללה רובם מציעים את האחריות הסטנדרטית, 8 שנים או 160 אלף ק"מ.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אודי Q3 ספורטבק בישראל. יצרן, אתר יצרן
אודי Q3 הארכת אחריות בשנתיים/אתר יצרן, יצרן

מה מציעים המתחרים?

מרצדס: עד 4 שנים או 100 אלף ק"מ

אודי: 3 שנים ללא הגבלת ק"מ

DS: שלוש שנים או 100 אלף ק"מ

פורשה: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

בנטלי: 3 שנים ללא הגבלת ק"מ

וויה: 5 שנים, 8 שנים על הסוללות וללא הגבלת ק"מ

טסלה: 4 שנים או 80 אלף ק"מ

אינפיניטי: 3 שנים או 100 אלף ק"מ

ג'נסיס: 3 שנים או 100 אלף ק"מ

קאדילק: 3 שנים או 100 אלף ק"מ

ב.מ.וו: 3 שנים ללא הגבלת ק"מ

לקסוס: 3 שנים או 100 אלף ק"מ עם אפשרות הארכה עד 10 שנים, תמורת 1,000 עד 1,300 שקל לשנה.

וולוו: 3 שנים או 100 אלף ק"מ (ברכב שאינו חשמלי אין מגבלת ק"מ)

פולסטאר: 3 שנים או 100 אלף ק"מ

מזראטי: 3 שנים או 100 אלף ק"מ עם אפשרות הארכה ל-5 ו-10 שנים בכפוף לבדיקה. בשנה הרביעית והחמישית עולה האחריות 22 אלף שקל לשנה, אחר-כך היא יורדת ל-14 אלף שקל לשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully