וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הכתר יחזור? סילברדו המחודש בישראל

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 9:38

במחיר של החל מ-245 אלף שקלים, שברולט סילברדו המחודש שחזק יותר, מאובזר יותר ובטוח יותר, ינסה להחזיר את כתר הטנדר הגדול הנמכר ביותר בישראל אחרי שאיבד אותו השנה לטובת הראם 2500

שברולט סילברדו. אתר יצרן
רמת הגימור הגבוהה ביותר - HIGH COUNTRY עם חבילת השחרה/אתר יצרן

מאז ימי השיא שלו שנמשכו קרוב ל-15 שנים, בהן חלש על נתח שוק שהגיע גם ל-50% מקבוצת הטנדרים הגדולים זרם הרבה דיזל במנועי הדוראמקס של שברולט, ואחרי שנות הובלה של הקטגוריה הוא נאלץ לראות את הראם הנוכחי והמרשים נוטל ממנו השנה את כתר ההובלה של קבוצת הטנדרים הגדולה. זה קרה בעיקר בשל בעיות אספקה, אבל כשכרטיס הביקור שלך הוא הכי גדול/חזק/מפנק/מרשים/מאובזר - גם התואר הכי נמכר הוא טיעון חזק.

אבל עכשיו הסילברדו חוזר למשחק, מתייצב מול הראם 2500 כאשר הוא עושה את זה עם גרסה מתוחת פנים ומחוזקת מנוע. בלא פחות מ-6 גרסאות עם קבינה מוארכת או כפולה, הנעה אחורית או כפולה ו-5 או 6 מקומות ישיבה.

שברולט סילברדו. אתר יצרן
עוד אבזור, עוד מסכים ותצוגה עילית ברמת הגימור LTZ/אתר יצרן

חיצונית אלו החזית עם גריל חדש ופנסי לד ברמת הגימור LTZ ששונים, וגם חישוקי 20 אינץ' שהוא נועל במקום ה-18 בעבר. בתא הנוסעים גדלים המסכים כמצוות העידן החדש. במקרה של מערכת המולטימדיה זה אומר 13.4 אינץ' לעומת 8 אינץ' בעבר, לוח המחוונים הוא כעת דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. עוד באבזור בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג חשמלי וחימום למושבים הקדמיים. רמת הגימור LTZ מוסיפה חלון שמש, תצוגה עילית, טעינה אלחוטית לנייד, ריפודי עור, חשמל גם למושב הנוסע, אוורור למושבים הקדמיים וחימום לספסל האחורי, דלת תא מטען חשמלית ועוד. רשימת אבזור הבטיחות כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית, התרעה על סטייה מנתיב והתרעת רכב ב"שטח מת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שברולט סילברדו. אתר יצרן
דלת ארגז חשמלית בתוספת תשלום/אתר יצרן

שינוי משמעותי לא פחות הוא רושם מתחת למכסה המנוע - זהו עדיין מנוע ה-V8 בנפח 6.6 ליטרים מסדרת הדוראמקס, אלא שהפעם הוא עם תוספת של 25 סוסים לסך כול של 470 כ"ס ועוד 10 קג"מ ל-134.8 קג"מ. תיבת ההילוכים היא עדיין זו מתוצרת אליסון עם 10 יחסי העברה. הדגם שישווק כבעבר עם חבילת ה-Z71 - שם הקוד של אבזור השטח כולל גם בולמים של ראנצ'ו, מיגון תחתון, בקרת נסיעה במורד ועוד.

המחירים מתחילים ב-245 אלף שקל לרמת הגימור LT עם הקבינה המוארכת והנעה אחורית, כאשר הנעה כפולה תעלה עוד 20 אלף שקל. רמת הגימור LTZ בתצורה זו של קבינה מוארכת, הנעה כפולה ו-5 מקומות ישיבה (במקום שישה) תעלה 285 אלף שקל.

בגזרת הקבינות הכפולות המחירים מתחילים ב-275 אלף שקל לרמת הגימור LT והנעה כפולה, עולים ל-310 אלף שקל לרמת הגימור LTZ. גרסת הקצה ה- HIGH COUNTRY (פגושים בצבע הרכב ותפירת עור ייחודית) תעלה 320 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully