וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נסיס GV80 קופה: ב.מ.וו X6 ומרצדס GLC קופה על הכוונת

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 17:22

אחרי הקונספט מגיעה גרסת הייצור, ג'נסיס מרחיבה את ההיצע עם תצורת קרוסאובר-קופה ל-GV80. עדכוני העיצוב וההנעה שקיבל הדגם יופיעו גם פה

ג'נסיס GV80 קופה. אתר יצרן
קיפד זנבו והצטרף לטרנד הקרוסאובר קופה הכללי/אתר יצרן

מאז שהחל טרנד הקופה קרוסאובר להשתולל באופן לא מבוקר נפלו בפח הזה כמעט כל יצרניות היוקרה. ב.מ.וו עם ה-X6, מרצדס עם ה-GLC קופה, למבורגיני אורוס, אודי Q8 ספורטבק, פורשה קאיין קופה ועכשיו גם ג'נסיס נכנסת לפלח השוק הרווחי בו ימכרו ללקוחות מכונית פחות שימושית, עם צדודית ספורטיבית על מרכב לא ספורטיבי. אבל עם המספרים קשה להתווכח, הכלים האלו הפכו להצלחה גדולה וג'נסיס בסך הכל עושה את הדבר הטבעי מבחינתה.

הצגת הדגם מגיעה עם מתיחת פנים שתכלול גם את ה-GV80 הרגיל כשלוש שניםוחצי אחרי הצגתו. המראה הכללי של הדגם נשמר, אבל הפגושים ויחידות התאורה חודשו. בתא הנוסעים יש מעתה לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה 27 אינץ' ענק במבנה קעור. עיצוב הקונסולה המרכזית וההגה שונו גם הם. לתצורת הקופה נוספים 2 ס"מ והיא תהייה באורך של 4.96 מטר, נתון הרוחב (1.97 מטר) והגובה (1.71 מטר) וכן בסיס הגלגלים של 3 מטר נותרו.

ג'נסיס GV80 קופה. אתר יצרן
פנסים חדשים, גריל ופגושים שונים/אתר יצרן

מתחת למכסה המנוע, בחירה בין שלוש יחידות הנעה שאף אחת מהן אינה מוצעת בישראל לעת עתה, כולן חזקות מזו בנפח 3.0 ליטרים שאנחנו מכירים כאן . הראשונה היא בנפח 2.5 ליטר מוגדשת טורבו, עם 304 כ"ס ו-43 קג"מ, מעליה נמצא מנוע ה-3.5 ליטר בתצורת V6 ולו 380 כ"ס ו-54 קג"מ. בפסגת ההיצע גרסה נוספת של מנוע זה - הפעם עם מגדש על חשמלי שאחראי ל"עיבוי" רצועת הכוח בסל"ד נמוך כאן ההספק הוא 415 כ"ס ומומנט של 56 קג"מ שמתחילים ב-1,300 סל"ד.

בשאר שרשרת ההנעה אין שינוי, הנעה כפולה, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, דיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור. הן גרסת הקופה והגרסה הרגילה יקבלו את מערכת הבולמים הסורקת את פני הכביש ומתאימה את השיכוך שלה לתנאי הדרך. תושבות המנוע מהדור השני יסייעו בצמצום העברת הוויברציות לתא הנוסעים ויש אפילו מערכת ייצוב לתא הנוסעים ברוחות צד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'נסיס GV80. אתר יצרן
לוח מחוונים ומסך מולטימדיה מחוברים בגודל 27 אינץ'/אתר יצרן

עוד ברשימת האבזור צמד מסכי 14.6 אינץ' ליושבים מאחור, ובהתאם לתצורת הישיבה של 5, 6 או 7 נוסעים ורמת הגימור יציע ה-GV80 מערכת שליטה במערכת בקרת האקלים המפוצלת לשלושה אזורים וכן מערכת והמולטימדיה מהמושב האחורי, מערכת ביטול רעשים אקטיבית, ביצועי מערכות הבטיחות שופרו והיא תכלול בין השאר גם יכולת מעבר נתיב עצמאית ובקרת שיוט שנשענת על נתוני מערכות הניווט על מנת לקבוע את המהירות.

בשלב זה יגיע הדגם קודם כל לשוק הבית הדרום קוריאני, לישראל, כך נמסר מהיבואנית, אין כרגע צפי הגעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully