וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה ישראלים כבר הזמינו את הפרארי היקרה ביותר?

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 22:03

הקרוסאובר הראשון של פרארי, הפורוסנג, נחת בארץ עם מחיר של החל מ-3.325 מיליון שקל. מדובר במחיר יקר ב-80% משל הפרארי הזולה ביותר, הרומא, בזמן שבחו"ל הפערים עומדים על כ-60% בלבד

פרארי פורוסנג. איתן כג'איה,
פורוסנג. פרארי עם אופציה למושבי מסאז'. מה אנצו היה אומר?/איתן כג'איה

פרארי משיקה בישראל את הקרוסאובר הראשון שלה, הפורוסאנג. עם מחיר התחלתי של 3.325 מיליון שקל הוא יהיה הרכב היקר ביותר בארץ בייבוא סדיר. למעשה הוא יהיה יקר בארץ באופן יחסי יותר מאשר בחו"ל: מחירו יהיה גבוה ב-80% מזה של הפרארי הזולה ביותר, הרומא, שמחירה מתחיל ב-1.85 מיליון שקל. בעולם עומד הפער ביניהן על כ-60%, בין השאר בשל מס היוקרה.

זה לא מנע מ-9 ישראלים, לפי דיווח של היבואנית סמלת, להזמין את הדגם החדש, כחלק משנת שיא של הסוס הצוהל בארץ: 20 דגמי פרארי עלו לכבישי ישראל מתחילת השנה. הראשון שבהם לא הסתפק באבזור הבסיסי, והוסיף לו תוספות בשווי 1.475 מיליון שקל, כך שמחירו לפני הנחה עומד על 4.8 מיליון שקל. אמנם לא יקר כמו הרולס-רויס קולינאן שהגיע לארץ השנה, אבל עדיין אחת המכוניות היקרות ביותר שנמכרו כאן אי פעם.

בין השאר שילם הלקוח 280 אלף שקל עבור גימור חיצוני מסיבי פחמן, 245 אלף שקל עבור צבע לבן מיוחד, 151 אלף שקל עבור גג פנורמי עם אופציית הכהיה חשמלית ו-73 אלף שקל עבור חישוקי 22/23 אינץ' קלים בגימור יהלום.

פרארי פורוסאנג. איתן כג'איה,
ובזווית שרובנו נראה אותו על הכביש: מאחור, אחרי עקיפה/איתן כג'איה

הפורוסנג הוא רכב 5 דלתות הראשון אי פעם שנושא את סמל הסוס הצוהל, אך מצויד במנוע הקלאסי של פרארי, בנזין 12 צילינדרים, בנפח 6,500 סמ"ק ובהספק של 725 כ"ס. המנוע משודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים עם 8 הילוכים המותקנת על הצער האחורי, ולתיבה נוספת על הציר הקדמי. ההנעה היא כאמור כפולה, שמאפשרת לו נסיעה בשלג ובשטח קל, משטחים שעד היום פרארי הייתה מגיעה אליהם רק אם הייתה עפה מהכביש או מהמסלול. אפשר להגביה את מרווח הגחון עד 18.5 ס"מ, ולשדרג להגבהה של עד 21 ס"מ במהירות של עד 80 קמ"ש.

התאוצה מאפס למאה קמ"ש עורכת רק 3.3 שניות והמהירות המרבית היא מעל 310 קמ"ש.

תא הנוסעים כולל 4 מושבי ספורט מעור או אלקנטרה, כאשר מושבי מסאז' הם אופציה, לראשונה בפרארי. יש מסך 16 אינץ' לנהג, ומסך 10.2 אינץ' לנוסע.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully