וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל מצב המלחמה: הופסקו קווי השבת במרכז

אודי עציון ואורי סלע

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 12:09

בעקבות הנחיית פיקוד העורף עצרה עיריית תל אביב את קווי נעים בסופ"ש שמשרתים עשר ערים במרכז. גם הרצליה ביטלה את שירות קווי החוף, המאפשר לתושבי העיר לנסוע לאתרי בילוי בתל אביב

אוטובוס של שירות נעים בסופ"ש . מעמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב. גיא יחיאלי,
אוטובוס של שירות נעים בסופ"ש/גיא יחיאלי

התחבורה הציבורית המעטה המופעלת בשבת מופסקת עקב מלחמת הפתע בעזה.

בעקבות הנחיית פיקוד העורף הפסיקה עיריית תל אביב, המפעילה ביחד עם תשע רשויות מקומיות נוספות במרכז את שירות נעים בסופ"ש את המשך הפעילות להיום. עוד לפני כן הודיעה עיריית הרצליה על הפסקת שירות קווי החוף המקביל שהיא מפעיל, ומחבר מוקדים בעיר למוקדי הבילוי בתל אביב.

אוטובוס של מיזם נעים בסופ"ש. עיריית תל אביב,
יותר מ-35 אלף איש כבר משתמשים בקווי השבת של הרשויות המקומיות/עיריית תל אביב

בגלל הסירוב המתמשך של הממשלה להפעיל את התחבורה הציבורית בישראל גם בסופי שבוע ובחגים, כדי לאפשר גם למי שאינו מחזיק מכונית או אינו יכול לנהוג לצאת מהבית למפגשים משפחתיים ובילויים בלי לשלם עשרות או מאות שקלים על נסיעה במונית, החלו הרשויות המקומיות בשנים האחרונות להפעיל במימון עצמי שורה של קווי שבת. הנושא אף הפך לאחת הסוגיות הבולטות בבחירות המקומיות הקרובות בערים שיש בהן רוב חילוני אך ראשיהן מסרבים להפעיל שירות כזה משיקולים קואליציונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

השירות הבולט ביותר הוא נעים בסופ"ש, שמשותף לעיריות תל אביב, גבעתיים, הוד השרון, כפר סבא, מודיעין-מכבים-רעות, קריית אונו, רמת השרון, שוהם נס ציונה ומבשרת ציון שבהרי ירושלים. בסוף שבוע שיגרתי מסיעים הקווים יותר מ-35 אלף איש, באמצעות 14 קווים ו-500 תחנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully