וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה מאילון מאסק: טעינה מהירה בחינם לבעלי טסלה בישראל

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 22:30

טסלה הודיעה לבעלי המכוניות שלה בארץ שהיא מפסיקה זמנית לגבות מהם תשלום במתחמי הטעינה. מאסק: "מצטער לראות את התמונות מישראל". EV-EDGE מעניקה טעינות חינם בעוטף עזה

טסלה מודל Y. קינן כהן
טסלה מודל Y בטעינה במתחם החברה בקריית שמונה. בארץ יש כבר יותר מ-17 אלף טסלות/קינן כהן

טסלה הפסיקה לגבות תשלום מבעלי המכוניות שלה בארץ על שימוש במתחמי הטעינה המהירה שלה. החברה הודיעה לבעלי המכוניות כי עד להודעה חדשה תהיה הטעינה בחינם.

לטסלה יש 22 מתחמי טעינה מהירה בישראל, מקריית שמונה ועד אילת, כולם עם אפשרות לטעינת לפחות 6 מכוניות במקביל, ובקצב מהיר יחסית של 250 קילוואט. בישראל נעות כעת 17,120 מכוניות טסלה. עמדות הטעינה של טסלה בישראל עדיין פתוחות רק לבעלי מכוניות מתוצרת החברה, בעוד שבאירופה ובארה"ב היא החלה לפתוח אותן גם לחשמליות אחרות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו ערכו סיור במפעל טסלה עם מנכ״ל טסלה והיזם אילון מאסק, פרימונט קליפורניה, 18 בספומבר 2023. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
מאסק ונתניהו, בחודש שעבר/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

אילון מאסק, מנכ"ל טסלה והבעלים של X (לשעבר טוויטר), כתב השבוע: "מצטער לראות את מה שקורה בישראל. אני מקווה שיהיה שלום יום אחד".

לפני יומיים הגיב מאסק לציוץ שטנה בחשבון הטוויטר של מנהיג איראן עלי חמינאי, שהציג את סרטון הבריחה ההמונית של משתתפי פסטיבל נובה ממחבלי החמאס והתרברב "סרטן המשטר הציוני יושמד בידי הפלסטינים".

מאסק השיב: "עמדתו הרשמית של חמינאי ברורה - מיגור ישראל הוא המטרה בפועל, לא רק תמיכה בפלסטינים. זה לא יקרה. כל מה שקורה בפועל, עשור אחר עשור, הוא מעגל בלתי פוסק של אלימות ונקמה. להדליק את אש השנאה לא עובד. אולי הגיע הזמן לשקול משהו אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

גם חברת הטעינה EV-EVDGE הודיעה על טעינה בחינם בעמדות המהירות שלה באזור עוטף עזה, ואלה פתוחות לכל בעלי החשמליות. מדובר בעמדות באשקלון, אופקים, נתיבות ושדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully