וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבת והאוטובוסים יופעלו גם בסוף השבוע הקרוב

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 16:04

תחבורה ציבורית בשבת הופכת לחלק לחלק משגרת המלחמה: גם בסוף השבוע הקרוב יופעלו הרכבת וחלק מקווי האוטובוס (ידיעה מתעדכנת)

תחנת סבידור מרכז. 22 ביוני 2020. ראובן קסטרו
תמונות לא שגרתיות שנראה גם השבת: נוסעים עולים לרכבת בתחנת סבידור/ראובן קסטרו

אחרי הביקורת הציבורית על אי הפעלת התחבורה הציבורית עם פרוץ המלחמה, מה שעיכב הגעת חיילי מילואים לדרום, אישרה שרת התחבורה מירי רגב את הפעלת הרכבת וחלק מקווי האוטובוס בסוף השבוע שעבר - בחינם. השבוע יחזור המצב על עצמו, כך שגם בשבת הקרובה תפעל התחבורה הציבורית בארץ באופן מוגבל.

נוסעים עולים לאוטובוס של אגד. Roman Yanushevsky\ Shutterstock, עיבוד תמונה
גם התמונה הזאת תחזור על עצמה/עיבוד תמונה, Roman Yanushevsky\ Shutterstock

גם בשבת הקרובה משרד התחבורה יפעיל היסעים בהתאם לצורכי הביטחון להתניידות ברחבי הארץ ולבסיסים השונים כמו כן, גם רכבת ישראל תעבוד במתכונת חרום בהתאם לצורכי הבטחון.

המשרד טרם פירסם את לוח הזמנים לסוף השבוע הקרוב, אבל בקודם פעלה הרכבת גם במהלך יום שישי בלילה ולאורך יום שבת. ביום שישי בערב החל מהשעה 18:00 ולאורך כל הלילה הופעלו רכבות בשיטת "מלא וסע" בין תחנות נתב"ג ות"א סבידור מרכז, ובין תחנות נתב"ג ובאר שבע מרכז.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בשבת בין השעות 7:00 בבוקר ל-21:00 בערב הופעלו רכבות בתדירות של רכבת אחת מידי שעה בין תחנות ב"ש מרכז לנהריה, שעצרו בתחנות נתב"ג, ת"א סבידור מרכז וחוף הכרמל.

שירותי התחבורה הציבורית באוטובוסים בקווים העיקריים הוארכו ביום שישי עד לשעה 22:00 וביום שבת החלו לפעול בשעה 06:00. הקווים הופעלו ברובם בתדירות של אחת לשעה בקווים העירוניים ותדירות גבוהה יותר בעירוניים, בתל אביב ובבאר שבע.

בנוסף הופעלו בין השעות 19:00 ביום שישי ועד 21:00 בשבת, שירותי היסעים מנתב"ג לירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע. השירות הופעל בסמוך לשער 03 בקומה G בטרמינל 3 ויצא אחת לשעה בהתאם ללוח הטיסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully