וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מרצדס: מזועזע עמוקות מהתמונות מישראל

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 22:30

אולה קלניוס בפוסט אישי: "מחשבותיי נתונות גם לפצועים הרבים, לחטופים ולמשפחותיהם". מרצדס תתרום מיליון יורו לאיחוד הצלה ולצלב האדום הגרמני

אולה קלניוס יו"ר דיימלר ומנכ"ל מרצדס חושף את ה-CLA ויז'ן החדשה בתערוכת מינכן 2023. מרצדס,
קלניוס חושף את ה-CLA קונספט בתערוכת מינכן השנה/מרצדס

בכיר ראשון בתעשיית הרכב מתייצב לצד ישראל בעימות הנוכחי עם החמאס ובזעזוע מהתקפת ארגון הטרור על תושבי עוטף עזה.

"אני מזועזע עמוקות מהחדשות והתמונות שמשודרות בעולם מאז מתקפת הטרור נגד ישראל", כתב היום יו"ר דיימלר ומנכ"ל מרצדס אולה קלניוס בפוסט שהעלה לעמוד הלינקדאין שלו. "אני מודאג מאוד מההשלכות האפשריות על השלום במזרח התיכון. יש לי קולגות, מכרים ותיקים וחברים טובים באזור. חמלתי מעומק הלב יוצאת לכל אלה הסובלים מהאלימות ומתאבלים כעת על אובדן יקיריהם. מחשבותיי נתונות גם לפצועים הרבים, לחטופים ולמשפחותיהם".

אולה קלניוס (ראשון משמאל) בעת חנוכת מרכז המחקר והפיתוח של מרצדס בתל אביב ב-2017 עם עדי אופק מנכ"לית המשרד (שנייה משמאל) ודיטר זטשה, יו"ר דיימלר בנץ דאז. מרצדס,
קלניוס (משמאל) לצד מנכ"לית מרכז הפיתוח של מרצדס בת"א עדי אופק, ויו"ר דיימלר דאז, דיטר זטשה/מרצדס

המנהל השבדי גרמני מלווה מקרוב את מרכז הפיתוח של דיימלר בתל אביב, ואף השתתף בטקס הפתיחה שלו ב-2017, כשהיה ראש המחקר והפיתוח ביצרנית היוקרה הגרמנית.

"קלניוס הוסיף כי "בימים האחרונים יצרנו קשר עם ארגונים ומוסדות שונים, במטרה לתרום לפחות במקצת להקלת הסבל במקום. מרצדס בנץ תתרום מיליון יורו בסך לארגון הסיוע איחוד הצלה, שיוקדשו לרכש רכבי הצלה, וכן לצלב האדום הגרמני המתאם סיוע הומניטרי באזור".

עוד כתב כי "אנחנו נמצאים בקשר רצוף עם צוות אתר המחקר והפיתוח שלנו בתל אביב. הביטחון שלהם נמצא בעדיפות הרבה ביותר מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully