וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון: טסלה לא כבר מאיימת לתבוע לקוחות ב-50 אלף דולר

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 18:45

יצרנית החשמליות תתחיל בסוף בחודש למסור את דגמי הסייברטראק הראשונים ללקוחות, ומנסה למנוע מהם למכור אותם במהירות הלאה ולהרוויח לא מעט כסף (עדכון)

טסלה סייברטראק. מאסק הבטיח שיהפוך את הטנדר לרכבו האישי. טסלה,
טסלה סייברטראק. אולי אין טיפולים, אבל יש הגבלות אחרות/טסלה

טסלה נגד הספסרים: ב-30 בנובמבר תתחיל סוף סוף יצרנית הרכב החשמלי, המערכות הסולאריות ומערכות האגירה למסור ללקוחות את הטנדר החדש שלה, 4 שנים אחרי שהזמינו אותו.

הסייברטראק הוא אחד הרכבים החשמליים הכי מסקרנים בשוק, בגלל הציפיות שיש מהטנדר הראשון של טסלה, היותו חסין כדורים, העיכוב הגדול בתחילת הייצור שלו במפעל בטקסס, ובגלל קצב הייצור האיטי הצפוי בחודשים הראשונים.

הרכב יסופק תחילה למזמינים הראשונים, ששילמו בנובמבר 2019 דגמי קדימה בסך 100 דולר ויידרשו בימים הקרובים להשלים את התשלום. טסלה טרם חשפה רשמית כמה יעלה הרכב בסופו של דבר, לאחר שאילון מאסק הבטיח במקור מחיר התחלתי של 40 אלף דולר. ככל הנראה גרסת הבסיס הרווחית פחות לא תיוצר בתחילה, ואלה שכן, יעלו כ-50-69 אלף דולר.

עדכון: לאחר הפרסום בתקשורת מחקה טסלה את הסעיף מהסכם הרכישה של הטנדר. לא ברור אם עד תחילת המסירות תנסה להגביל את הלקוחות באופן אחר.

טסלה סייברטראק. יצרן, אתר יצרן
הצעה שאי אפשר לסרב לה/אתר יצרן, יצרן

גם במחירים האלה יש מספיק אנשים שישמחו לרכוש כעת סייברטראק חדש, חלקם עובדים של יצרנים מתחרים שמאוד רוצים לבחון ואז לפרק אחד לגורמים לצרכי ריגול תעשייתי.

בגלל שלטסלה יש 1.8 מיליון הזמנות לרכב החדש, הדרך היחידה לרבים לנהוג באחד היא לרכוש
אותו מהמזמינים הראשונים, בתוספת נאה למחיר ששילמו. ובקיצור, פתח לספסרות.

טסלה, שעושה הכל כדי לשלוט ברכבים שלה ומקשה על מוסכים חיצוניים לתקן אותם, מנסה לשלוט גם בשוק היד השנייה של הסייברטראק, ובמהלך חסר תקדים. החברה עדכנה את הסכם הרכישה שעליו חותמים הרוכשים, לפי לא יוכלו למכור את רכבם בשנה הראשונה, אלא אם ימלאו אחרי שורה ארוכה של תנאים, אחרת ייתבעו ב-50 אלף דולר, או בסכום שאותו קיבלו עבור הרכב.

בעלי הסייברטראק נדרשים לקבל ממנה אישור למכירה, כאשר החברה מבהירה כי גם אם תעניק אישור היא תהיה הקונה, ותשלם להם את הסכום ששילמו לה, בניקוי 25 סנט לכל מייל שהספיקו לנסוע ועלויות בלאי, אם כי יתכן שתאשר מכירה לצד שלישי. לקוח שימכור את הרכב ללא אישור מאילון מאסק, עלול לדברי החברה להיחסם מרכישת טסלה בעתיד.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully