וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה לטסלה: Sixt הגרמנית מפסיקה לרכוש מודל 3 ו-Y

עודכן לאחרונה: 2.12.2023 / 22:05

חברת ההשכרה הגרמנית, החמישית בגודלה בעולם, הודיעה ללקוחות כי תצמצם את מספרם של דגמי טסלה בצי החשמליות שלה בגלל ירידת הערך הגבוהה שלהם וביקוש נמוך מצד שוכרים לרכבים חשמליים

עוד חברת השכרת רכב גדולה מפסיקה לרכוש רכבי טסלה: חודש אחרי שחברת הרץ הודיעה שתפסיק לרכוש אותם, גם חברת Sixt הגרמנית, החמישית בגודלה בעולם, מפסיקה לרכוש מכוניות מיצרנית החשמליות האמריקאית.

סיקסט, המיוצגת בארץ בידי קבוצת שלמה, הודיעה במכתב ללקוחות כי תפסיק לרכוש את דגמי החברה ותצמצם את מספרם בצי החשמליות שלה. בניגוד להרץ שרכשה 35 אלף דגמי טסלה, סיקסט רכשה ככל הנראה רק אלפים בודדים, מדגמי מודל 3 ו-Y, החל משנת 2022.

טסלה מודל 3 באירוע נהיגות שארגנה הרץ ללקוחות בארה"ב. הרץ,
גם הרץ הודיעה שתפסיק לרכוש מכוניות מטסלה/הרץ

לפי הודעת החברה הסיבה העיקרית להחלטה היא ירידת הערך הגבוהה של מכוניות חשמליות, ובעיקר של דגמי טסלה, על רקע הורדות המחירים של היצרן. בנוסף דיווחה סיקסט על ביקוש נמוך מהצפוי מצד שוכרי מכוניות חשמליות.

גם הרץ ציינה את שמירת הערך של דגמי טסלה כסיבה להפסקת רכישתם, בנוסף לעלויות תיקון גבוהות אחרי תאונות.

עם זאת סיקסט ציינה כי תמשיך לרכוש מכוניות חשמליות אחרות וכי היא ממשיכה עם תכניתה להגדלת שיעור החשמליות בצי שלה ל-70-90 אחוז עד שנת 2030. צי החשמליות של סיקסט כולל דגמי BYD אטו 3, פיג'ו e208, לצד MG5, ב.מ.וו iX ו-NIO ET7.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully