וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיינפלד זה גם לא עבר חלק: נהג מונית נעצר על דריסת יונה - והוא יכול ללכת על זה לכלא

21.1.2024 / 0:05

נהג מונית בטוקיו נעצר באשמת דריסת יונה, לאחר שעובר אורח שהי עד לתאונה התקשר להלשין עליו. להגנתו, נהג המונית אמר למשטרה שהיונים הן אלו שצריכות להיזהר מבני האדם ולא להפך

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יונה נדרסת ע"י רכב/תיעוד ברשתות חברתיות

נהג מונית מטוקיו, יפן, נעצר בשבוע שעבר לאחר שהואשם בנסיעה מכוונת עם מכוניתו היישר לתוך להקת יונים ופגיעה באחת מהן, כך דיווחו כלי התקשורת המקומיים.

משטרת טוקיו דיווחה כי היא עצרה את אטושי אוזאווה, בן ה-50, לאחר שזיהתה אותו באמצעות צילומי מצלמות המעקב באזור התקרית שאירעה בנובמבר, כך דיווחו ב-Asahi Shimbun. וטרינר קבע את מותה של היונה שנפגעה.

המשטרה הוזעקה למקום לאחר שעובר אורח ראה את אוזאווה מניע את רכבו כשהרמזור הפך לירוק, לפני שנסע היישר אל תוך להקת היונים במהירות של כ-60 קמ"ש. עובר האורח מיהר להתקשר למשטרה ושם קבעו כי הנהג פגע בציפור במכוון. אוזאווה אמר לחוקרים: "הכבישים שייכים לבני אדם, היונים הן שצריכות להתחמק".

אוזאווה מואשם כעת ב"שימוש במכוניתו כדי להרוג יונה מצויה, שאינה חיית ציד", אמר דובר המשטרה, לפי סוכנות הידיעות הצרפתית. אם ימצא אשם, אוזאווה יפר את חוק ההגנה על חיות הבר, השליטה והציד של יפן.

אולי הפתרון הוא שיונים יחצו במעבר חצייה?

כן. גם לנו זה הזכיר את ג'ורג' ב"סיינפלד"

עוד ברכב:
הצעת החוק החדשה שרוצה לאסור על כלבים להוציא את ראשם מחלון הרכב

מירוץ חייתי: מכונית מרוץ חשמלית נגד צ'יטה בקרב תאוצה עוצר נשימה

לא ברור עדיין מה צפוי להיות עונשו של הנהג "הרשלן", אבל לפי הניו יורק טיימס, אם יימצא אשם נהג המונית עלול לקבל עונש של עד שנת מאסר או קנס של מיליון ין (7,000 דולר, כ-25,000 שקלים). היונים היפניות כמעט זכו להגדרה חוקית של בעל חיים מזיק במהלך שנות ה-80, אך ההצעה נדחתה בסופו של דבר עקב חשש לגבי פגיעה במעמדן של יוני מירוץ.

לפי הניו יורק טיימס, כאשר נהג יפני ניצב מול ציפורים בכביש מצופה ממנו להאט כדי לתת לציפורים להתפזר בעצמן. המשטרה הוסיפה כי אוזאווה הוא נהג מקוצעי בעל נסיון רב ולכן היא מצפה ממנו לעמוד בסטנדרט אתי גבוה יותר כשהוא נוהג על הכביש. הם הגדירו את התנהגותו כ"זדונית ביותר" לפני שהחליט לפעול למעצרו, הסבירו ברשת החדשות Fuji TV.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully