וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי מציגה: המכונית שתמיד תצליחו להשתחל איתה לחנייה. צפו

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 20:12

חטיבת החלפים של יונדאי לקחה את האיוניק 5 החשמלית והעניק לה כושר תמרון יוצא דופן. הכל מתחיל בגלגל שמתסובב קצת אחרת מאשר באוטו שלכם

יונדאי e-corner המכונית שחונה הצידה/יונדאי

כמה פעמים מצאתם חנייה קצת צפופה והחלטתם לוותר כי לא האמנתם שתצליחו להיכנס? או שניסיתם ואחרי ניסיון-שניים ויתרתם?

עם היונדאי הזאת רוב הסיכויים שתצליחו, ולא בגלל שהיא קטנה במיוחד: מדובר במכונית תצוגה על בסיס האיוניק 5 החשמלית, שאלפים ממנה כבר נמכרו בישראל, ועם אורך של כמעט 5 מטר היא לא ממש מכונית עירונית קטנה.

חטיבת החלפים של יונדאי-קיה, Mobis, הציגה בתערוכת CES בלאס וגאס שננעלה אתמול את ה-Movion: איוניק 5 שבמקום מנוע אחורי, או אחורי וקדמי בדגמי ההנעה הכפולה, קיבלה ארבעה מנועים, אחד בכל גלגל, מערכת שיונדאי מכנה e-corner

יונדאי e-corner שחונה על הצד. יונדאי מוביס,
הרכב החדש בתצוגה בלאס וגאס/יונדאי מוביס

ולא סתם מנוע: כל מנוע מגיע עם תיבת הילוכים ובלמים, כמו בגלגל המהפכני של REE אוטומוטיב הישראלית. וככה כל גלגל יכול להסתובב ב-90 מעלות, לוקח את רעיון ההיגוי לכל הגלגלים לרמה חדשה: כך יכול הרכב לנוע באלכסון, מה שמקל מאוד על מעבר נתיב ברחוב צפוף, לרוחב מה שמקל דרמטית כל כניסה לחנייה במקביל, או להסתובב על המקום, יכולת שהפכה לסמל סטטוס בקרב רכבי השטח החשמליים היוקרתיים, כמו מרצדס EQG ויאנגוואנג U8 של BYD.

מוביס ויונדאי טרם הכריזו על יישום בייצור סדרתי של היכולת הזאת. אבל צפו בסרטון ורק תדמיינו אותה ביונדאי סונטה המשומשת שלכם, שפתאום מדלגת לחניות כאילו ההייתה איזו i10 חדשה.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully