וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית האופנועים החשמליים CAKE בקשיים. מה עם הלקוחות בארץ?

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 19:14

שנה אחרי שהשיקה בישראל את הכלים בעלי העיצוב הייחודי ומכרה עשרות אופנועים, הודיעה CAKE כי לא תוכל לשלם משכורות לעובדיה, לאחר כשלון בסבב גיוס. היבואנית: נדאג ללקוחות, יש מלאי חלפים גדול

אופנועי CAKE בישראל/יצרן

שילוב של התקררות שוק ההון והאווירה סביב כלים חשמליים מעמיד בספק את המשך קיומה את אחרת היצרניות המעניינות בתחום: CAKE השבדית, המייצרת אופנועים בעלי עיצוב ייחודי.

אתר פול גז מדווח כי החברה הגישה השבוע בקשה לפשיטת רגל, לאחר שלא הייתה מסוגלת לשלם משכורות לעובדיה. החברה שהוקמה ב-2016 וגייסה מאז 74 מיליון דולר, מייצרת חמישה דגמים, על בסיס רכיבים איכותיים של ספקים מוכרים כמו אולהלינס לבולמי הזעזועים ונורת'וולט לסוללות, כשהמאפיין העיקרי שלהם הוא העיצוב הנקי, הייחודי והמודרני.

CAKE OSA. אתר יצרן
לא נראים כמו אף אופנוע אחר/אתר יצרן

ישראל הייתה אחת המדינות הראשונות מחוץ לאירופה ולצפון אמריקה שאליהן הגיע המותג שהושק לפני שנה בידי היבואנית NOICE. בארץ נמכרו ארבע מחמשת דגמי החברה, במחיר של 43 עד 68 אלף שקל, מתאימים לרישיון נהיגה A2. מאז עלו לכבישים 31 יחידות של היצרן, רובן שרובן נמכרו ללקוחות.

בחודש שעבר נכשל סבב גיוס מתוכנן של קייק, שעדיין מוגדר כסטארט אפ, ונאלץ במקביל לממן גם שני ריקולים. כעת הוא מנסה למצוא בעלים חדשים, שמאמין באופנועים הנישתיים, היקרים ובעלי העיצוב המאתגר.

מ-NOICE נמסר כי החברה נמצאת בקשר עם הנהלת החברה ועם הנאמן שמונה לה. בשבועות הקרובים צפוי להתפרסם מכרז לרכישת החברה ויש כבר מתעניינים. עדכנו את הלקוחות בארץ. יש מלאי חלפים גדול ואם נצטרך נדע להגיע עימם להסדרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully