וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: עזב טויוטה bZ4X חשמלית על מזח ושכח לשלב ל-P

מערכת וואלה רכב

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 15:39

נהג הטויוטה יצא לרגע מהרכב שחנה על מזח כדי להשליך אשפה, אבל שכח לשלב להילוך חנייה. החוויה הקשה באמת עברה על חברו שנשאר ברכב שהחל להתדרדר במהירות למים

טויוטה bZ4X שהתדרדרה למים ממזח בבוסטון. צילומי גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הטויוטה צפה צמוד לחוף לפני חילוצה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילומי גולשים

טויוטה bZ4X היא מכונית חשמלית מוצלחת, ובגרסת ה-4x4 שלה אפילו בעלת יכולת שטח קלה. אבל את העניין הזה של מכונית שיודעת לשוט טויוטה עדיין לא פיצחה, מסתבר.

בשבוע שעבר נעצר נהג בבוסטון שבארה"ב על מזח, ממש על רמפה להורדת סירות למים. הוא וחברו בחרו במקום המשקיף על האוקיאנוס האטלנטי כדי ליהנות מהנוף בעודם יושבים ברכב וסועדים את ארוחת הצהרים שלהם.

ואז החלו הדברים להשתבש. הנהג יצא מהרכב לעבר פח סמוך כדי להשליך את הפסולת שנותרה מהארוחה. בחור עם מודעות סביבתית, שאחרת לא היה רוכש bZ. אבל כנהג הוא הצטיין פחות.

רק לאחר שיצא מהרכב וצפה בו באימה מתחיל להתדרדר קדימה לכיוון המים הקרים הוא הבין לחרדתו שלא שילב את מוט ההילוכים ל-P, מה שגרם גם לבלם החנייה שלא להשתלב.

מי שבאמת צפה באימה במים המתקרבים היה חברו שנותר ברכב. בראיון לרשת NBC בבוסטון סיפר הנוסע ג'רי קרדונה איך הצליח להינצל מטביעה. בתחילה תפס מברשת שלג בניסיון להגיע וללחוץ על דוושת הבלמים, ללא הצלחה.

בינתיים כבר הגיעה המכונית למים. "פתחתי את החלון וטיפסתי החוצה וקפצתי", הסביר קרדונה לכתבת הערוץ בעודו מתייבש מהחוויה.

הרכב אגב לא טבע, למרות משקלו הרב, שמגיע לכמעט 2 טון. כוחות החילוץ הצליחו להעלות אותו ליבשה, עם מעט מכות חיצוניות. אבל השהייה הממושכת במים הייתה טראומטית למערכת החשמל שלו ולסוללה היקרה והוא הוכרז כטוטאל לוס.

בפעם הבאה נמליץ לו על אמפיקאר ורשיון משיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully