וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אפשר לתת לדיקטטור שיש לו הכל? פוטין מצא מתנה מושלמת לקים

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 9:01

אחרי שצפון קוריאה סיפקה לרוסיה הנואשת לחימושים פגזים ורקטות למלחמתה באוקראינה שלח נשיא רוסיה שי צנוע לנשיא צפון קוריאה: לימוזינת אורוס רוסית. והייתה עוד סיבה לבחירה

לימוזינת אורוס סנאט של פוטין. אורוס,
אורוס. פותחה ביוזמת פוטין, כמקור גאווה לאומית חדש, אבל נכשלה מסחרית/אורוס

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין העניק למנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און לימוזינה יוקרתית מתוצרת רוסיה לשימושו האישי. כך הודיעו שתי המדינות ביום שלישי, בסימן נוסף לשיתוף הפעולה המתרחב ביניהן.

אחותו של קים, קים יו ג'ונג, ובכיר אחר בצפון קוריאה קיבלו את המתנה ביום ראשון והיא העבירה את תודות אחיה לפוטין, כך מסרה סוכנות הידיעות המרכזית הקוריאנית. קים יו ג'ונג אמרה כי המתנה מראה את היחסים האישיים המיוחדים בין המנהיגים.

דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר כי פוטין העניק לקים ג'ונג און לימוזינה יוקרתית של אורוס, שהראה למנהיג צפון קוריאה כשנפגשו לפסגה ברוסיה בספטמבר. לפי פסקוב, קים אהב את המכונית, ולכן התקבלה ההחלטה להעניק לו אותה במתנה, אמר פסקוב,

לימוזינת אורוס סנאט של פוטין. אורוס,
מושב המנהיג. אל תלחצו על הכפתור האדום/אורוס

פרויקט אורוס, שילוב של המילה זהב בלטינית ושמה של רוסיה נולד ביוזמת פוטין, כתחליף מודרני ללימוזינות הזיל ששימשו את מנהיגי ברית המועצות, ואת דגמי מרצדס ששימשו את מנהיגי רוסיה מאז בוריס ילצין.

פוטין נסע באבות הטיפוס במהלך הפיתוח "וסיפק למתכננים תובנות מועלות", אמרו גורמים רוסיים לקראת חשיפתה באירוע ההשבעה של הנשיא הרוסי ב-2018. זה לא היה הדד ליין היחיד: פוטין רצה לקדים אז את השקת הלימוזינה החדשה שעמד לקבל אז הנשיא דונלד טראמפ, שפותחה בידי השירות החשאי וג'נרל מוטורס, כדי ליצור עוד קאדילק נשיאותית.

בתכנון היו מעורבות פורשה הגרמנית, שיש לה מחלקה ותיקה שמתכננת מכוניות ורכיבים עבור יצרנים אחרים, וחברת בוש, ספקית ותיקה של תעשיית הרכב, המייצרת כמעט כל חלק מכאני ואלקטרוני למכוניות. המנוע הוא מנוע בנזין עם 8 צילינדרים בהספק של 600 כ"ס, הדרושים כדי לשנע רכב ששוקל יותר משלושה טון, וסביר להניח שגם הוא מתוצרת אחת מחברות הרכב הגרמניות.

ומבפנים? מלבד עץ ועור, אפשר להניח כי תא הנוסעים משוריין, מצויד במערכת תקשורת מאובטחת ובמערכות הגנה עצמית, כמו מדוכות עשן.

אורוס הציגה גם גרסת 4 דלתות רגילה, אבל לא עמדה עד היום בתכניות לייצר 5,000 כלי רכב בשנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לימוזינת אורוס סנאט של פוטין. אורוס,
סביבת הנהג. לא בטוח שמרצדס נלחצו/אורוס

קים חובב מכוניות יוקרה גרמניות, שכמו האורוס, הועברו לארצו תוך הפרה של הסנקציות שהטיל האו"ם על צפון קוריאה בגלל תוכנית הגרעין שלה. בביקורו ברוסיה השתמש קים בלימוזינה של מייבאך שהובאה עמו באחד מקרונות הרכבת המיוחדים שלו. יש לו גם מרצדס S600 פולמן, ולפי ההערכות גם ואן מיוחד המשמש אותו כשירותים ניידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully