וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: זה המחיר של המכונית מבית שיאומי

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 9:13

הסלולרים שלה הפכו ללהיט בזכות תמורה טובה למחיר, אבל את החשמלית הראשונה שלה מכוונת שיאומי לפלח שוק אחר ויומרני בהרבה

מכונית שיאומי/יצרן

עם מדד סקרנות שרק הולך ומתגבר מאז הודיעה שיאומי על כוונתה להציג מכונית, ובהחלט נמצא ברף גבוה מאז נחשפה המכונית עצמה בדצמבר, ברור למה יצרנית האלקטרוניקה הסינית עושה הכל כדי לקבל את מירב תשומת הלב הציבורית. בכל זאת, מדובר באחד המוצרים החשובים ביותר שלה, שסביר להניח שבפיתוחו היא השקיעה הכי הרבה כסף מכל אלו שנושאים את שמה.

היום, בהופעה בנוסח אילון מאסק חשף מנכ"ל החברה, לי ג'ון, את מחיר היעד של המכונית, שיעמוד על "פחות מ-500,000 יואן", או בשקלים - כ-252 אלף שקל לפני מסים, תג מחיר דומה מאוד לזה של טסלה מודל S לונג רינג' בסין, שעולה בארץ 620 אלף שקל. זאת לקראת חשיפת המחירים הרשמית ופתיחת ההזמנות שאמורה לקרות ביום חמישי.

מכונית שיאומי. אתר יצרן
לא העתיקו, אבל בהחלט "לקחו השראה".../אתר יצרן

והסקרנות הזו מלובה בהצהרות שמגיעות מכיוון היצרנית כי המכונית תספק טכנולוגיות וביצועי תאוצה העולים על אלו של טסלה והחשמליות של פורשה. ברחבי סין כבר החלו אולמות התצוגה של היצרנית להציג את המכונית. בתמונות נראים תורים של הלקוחות העתידיים וסקרנים שלופי מצלמות סלולרי עומדים ליד המכוניות.

מבחינת הנתונים הטכניים שכן ידועים על המכונית מדובר בשתי גרסאות, הראשונה עם טווח של כ-670 ק"מ ושניה עם טווח מוצהר של כ-800 ק"מ. שבשני המקרים מדובר בהצהרה משמעותית שמניחה אותה בצמרת החשמליות כיום לצד טסלה מודל S, מרצדס EQE ואחרות.

מבנה היצור של שיאומי אינו דומה לזה של היצרניות המסורתיות, ואת בניית המכונית עצמה היא מפקידה בידי חברת האם של קבוצת האם BAIC שבבעלות ממשלתית חלקית, סוג של "תעודת ביטוח" לכך שיקבלו תמיכה ממשלתית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מכונית שיאומי. אתר יצרן
מבטיחה ביצועים טובים יותר מפורשה וטסלה/אתר יצרן

המחיר מרמז ששיואמי בחרה להציב את הדגם הראשון שלה מול טסלה, מרצדס, ב.מ.וו, NIO ויצרניות אחרות, פלח שוק עמוס במתחרות מוצלחות ועתירות מוניטין. בשורה גדולה לעולם הרכב לא בטוח שיש כאן, ושיאומי תצטרך להבריק על הכביש כדי להצליח למלא את קיבולת הייצור המתוכננת - 200 אלף מכוניות בשנה.

היבוא לישראל אמור להתבצע על ידי קבוצת המילטון, המייבאת גם את מוצרי הסלולר ואחרים של שיואמי, וצפויה להשיק את המכונית החדשה בארץ ב-2025. לדברי החברה היא מתכוונת להפעיל את מערך היבוא באופן עצמאי, ללא שיתופי פעולה או שימוש בתשתיות של יבואן קיים. כמו כן ששיווק המכוניות ייעשה דרך 3-4 אולמות תצוגה שיהיו גם חנות למוצרי היצרנית האחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully