וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה ענק בארה"ב מקפיץ את מכירות הרכב החשמלי הישראלי

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 10:59

חוזה ענק ראשון לחברת מיה דיינמיקס עבור 1,000 כלים בשווי של 3.5 מיליון דולר. החדשות הטובות: החוזה כולל התחייבות ל-25 אלף יחידות נוספות. האתגר: לעבור מייור של מאות כלים בשנה, ל-5,000 יחידות

אחרי כמה מהמורות איתן התמודדה במישור הפיננסי והתזרימי, פתיחת שנת 2024 נראית כמו רגע של נחת עבור חברת המיקרו-מוביליטי הישראלית. החברה דיווחה על קבלת מקדמה בסך מיליון דולר מתוך 3.5 מיליון עבור הזמנת 1,000 כלים ראשונים ממפיצת החברה בארצות הברית וקנדה.

ההזמנה מ-Quadsolo LLC הינה המשך להתקשרות שביצעה החברה ביום ה-9 בינואר 2024 ושהעניקה בלעדיות לחברה על הפצת הכלים של היצרנית בצפון אמריקה. העסקה הזו היא רק הסנונית הראשונה במסגרת ההתחייבות להזמנה כוללת של 25 אלף יחידות מדגם ה-Mia-four במהלך 5 השנים הבאות. שווי העסקה אם תממוש כולה עומד על 75 מיליון דולר.

מיה דיינמיקס פור בפס הייצור. MIA DYNAMICS,
האתגר: הגדלה משמעותית של יכולות היצור/MIA DYNAMICS

למי שלא מכיר, ה-Mia-four הוא מעין שילוב בין קורקינט חשמלי, טרקטורון ואופנוע. השימוש במערך מתלים סופר מתקדם מאפשר לכלי יכולות נסיעת שטח ושליטה ברמה שנראית דימיונית לחלוטין עד שמתחילים להתנסות בו. מדובר בלא פחות מהברקה הנדסית יוצאת מן הכלל, אבל כזו שרק מתחילה לגרד את פני השטח של פוטנציאל השימוש בו. כזה שהוא הרבה יותר מחוגי השיטור, הסיור והתיור בו הוא נמצא היום, אלא קיים עמוק בעולמות האוטונומיה וכלי סיוע טקטי צבאי למשל.

מנכ"ל מיה דיינמיקס, איציק קלדרון: "אנו שמחים על קבלת ההזמנה הסדרתית הראשונה לשוק אמריקאי שהינה גם הגדולה ביותר עד יום של כלי מיה דיינמיקס. ארה"ב מהווה שוק יעד עיקרי למוצרי החברה ועמידה ביעדים המינימליים של המפיץ, תבטיח קו ייצור רציף לכלי החברה, אשר ישפר את זמני האספקה ועשוי לשפר את עלות המכר." בהקשר זה יצוין כי עד כה בנתה החברה מאות כלים בלבד ואין ספק שהחוזה האחרון ידרוש ממנה שינוי משמעותי בהיקפי הייצור. אלו צפויים לעמוד על כ-5,000 כלים בשנה.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארט אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully