וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבטחה כבדה: C2A Security הישראלית תאבטח את משאיות מרצדס

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 8:29

זינוק בביקוש להגנה מפני האקרים והשתלטות מרחוק על מכוניות בעקבות התקנות החדשות של האו"ם. אחרי שהצליחה להתברג לכמה מיצרניות הרכב הגדולות, C2A Security מוסיפה את משאיות מרצדס לרשימה

הדרישות המחמירות לאבטחת מוצר בתחום הרכב כבר מזמן לא מוגבלות למכוניות עצמן, היום נדרשות היצרניות לשלב הגנת סייבר כבר בשלב הפיתוח והייצור. זאת כתוצאה מתופעות כמו UN Regulation No.155 של האו"ם (כן, אלו שחירבו לנו את העיצוב במכוניות המודרניות). התקנה בקצרה נוגעת לחיוב יצרניות הרכב לנהל את אבטחת הסייבר של המוצר לא רק ברמת המכונית עצמה, אלא להטמיע את המנגנונים לזיהוי תקיפה של האקרים ותגובה נגדן כבר בפס הייצור.

מדובר בתקנה שדורשת לא מעט התאמות אצל יצרניות הרכב, לא תמיד הן פשוטות. כך למשל, פורשה הודיעה לפני כמה ימים כי היא תפסיק לשווק את הבוקסטר והקאיימן באירופה מכיוון שהסבת המכוניות להתאמה לתקן החדש פשוט אינה כדאית עבורה.

C2A Security בדיימלר. C2A Security,
צוות C2A Security במטה דיימלר משאיות/C2A Security

מי שמגיעה מוכנה לכניסת התקנה הזו לתוקף בשנת 2025 היא C2A Security מירושלים. המוצר של החברה המותאם לתעשיית הרכב הינה פלטפורמת ה-EVSec המותאמת לצרכים של יצרניות הרכב, ספקי המשנה שלה וחברות מוביליטי. זהו פתרון שבשפה פשוטה מאוד הופך תהליכים של יישום התקינה ושיטות העבודה בצורה אוטומטית ומתואמת. כך במקרה של עבודה מול לקוחות, ספקים או במקרה הסביר יותר כאשר מספר צוותים בתוך היצרנית עובדים על פרויקט או משימה משותפת, יש בקרה על כך שהתהליך עומד בכללים. אבל לא רק, לתהליך האוטומטי שמבטיח את העמידה בתקן יש גם משמעות עסקית בכך שהוא הופך את אבטחת הסייבר ממשהו שעשוי לא רק לסכן, אלא גם לעכב תהליכים, לכזה שמקוצר משמעותית וחוסך זמן וכסף.

דיימלר משאיות שחתמה על הסכם ארוך טווח עם C2A Security היא יצרנית הרכב המסחרי הגדולה בעולם, מעסיקה מעל 100 אלף עובדים ב-35 מדינות, עם מכירות של מעל 525 אלף רכבים מסחריים בשנת 2023

בין לקוחות החברה כיום ניתן למצוא את ב.מ.וו, סימנס, Marelli, Evvo Labs ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully