וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנראה פרסומת הרכב הגרועה בעולם

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 11:45

כשאתם באים לקנות מכונית מסוכנות, אתם מצפים שמי שנמצא שם יבין משהו במכוניות. זה ממש לא המקרה של הסוכנות הזו של סוזוקי

פרסומת טרייד אין גרועה. CFAO Motors, צילום מסך
אם רק היה אפשר להפוך את הצדדים.../צילום מסך, CFAO Motors

טרייד אין, מילת הקסם שמשכנעת אנשים לשים את המכונית הישנה שלהם ולצאת עם רכב חדש ונוצץ? אז אנחנו יודעים שהיא לא באמת עסקה כדאית, וגם את הבלוף של עסקאות הבלון כבר פוצצנו בעבר. אבל סוכנות המשנה הזו של סוזוקי בגאנה רשמה מחדש את ההגדרה ל"לא כדאי" כאשר זה מגיע לעסקאות טרייד אין.

הכוונה הייתה טובה, תמונה חצויה של מכונית ישנה ומכונית חדשה המזמינה את הלקוחות לבוא לסוכנות ולהתחדש, אלא שיש בעיה אחת, גדולה. המכונית ה"ישנה" היא במקרה הזה לא פחות מלנצ'יה אינטגרלה איוו 2 שבמקרה הסביר שווה כ-100 אלף יורו לאחת במצב סביר, הרבה מעל ל-18-19 אלף היורו שעלתה הסוזוקי באלנו במודעה.

אגב, אנחנו יכולים להבין למה מעצב המודעה יראה ביצירת האומנות האיטלקית "אוטו ישן", אבל אם כבר שמתם תמונה של המכונית שאתם רוצים למכור, לא כדאי אולי, רק אולי שזה יהיה גם הדגם העדכני שלה? כי בתמונה מופיעה אכן סוזוקי בלאנו, אבל מהדור היוצא שייצורו נפסק ב-2022 (בישראל שווקה עד 2020).

לנצ'יה דלתא אינטגרלה איוו 2. אתר יצרן
לנצ'יה אינטגרלה איוו II הייתה נערת הפוסטר של דור שלם ועד היום מסתובבת אצלנו בחלומות/אתר יצרן

ולדור שלא ידע את הדלתא אינטגרלה, זו הייתה גרסת הקצה למשפחתית הקומפקטית של לנצי'ה שהוסיפה עוד קצת פלפל ללנצ'יה דלתא HF כפולת ההנעה, סוחטת את לימון הניצחונות בסבב הראלי העולמי עוד ועוד. עוד קצת כוח, עוד תחכום במערכת ההזרקה של מנוע ה-2.0 ליטרים, יחסי העברה קצרים יותר בתיבת ההילוכים, בלמים גדולים יותר ועוד. רק שבשנת 1991 הוציאה לנצ'יה את ה-Evoluzione או בקיצור ה-EVO על מנת לעמוד בדרישות ההומוגלציה להשתתפות בסבב הראלי, ועל הדרך להעביר עוד סבב שיפורים את המכונית שעלתה בינתיים מ-200 ל-210 כ"ס (בתקופה בה אנשים היו ממש מרוצים ממשפחתית עם 95 כ"ס כן?).

היא יוצרה במשך כשנה, רק כדי לפנות מקום ל-Evoluzione II או בקיצור EVO 2 ששוב עברה שורת טיפולים קוסמטיים ומכאניים במנוע שעלה ל-215 כ"ס אבל לא פחות חשוב במערכת ההנעה הכפולה והרחבת מפשק הגלגלים שלה. החגיגה הייתה קצרה מאוד, ואחרי מספר מהדורות מיוחדות בשנת 1994 נעצר הייצור בד בבד עם יציאת הדגם לגמלאות והפרישה הסופית של לנצ'יה מסבב הראלי כמה שנים קודם לכך, מותירה את הזירה ל"יורשת" שלה סובארו אימפרזה GT - אבל זה כבר סיפור לפעם אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully