וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן חושפת את רכב ה-7 מקומות האוטומטי הזול בארץ

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 20:41

הדור החדש של ה-C3 איירקרוס מצליל לדחוס לתוך אורך של 4.39 מטר בלבד שלוש שורות מושבים, במחיר שיהיה שובר שוק. בישראל בסוף השנה

סיטרואן C3 אירקרוס 2024/סיטרואן

חצי שנה אחרי שדיווחנו לכם על אחת המכוניות החדשות המעניינות ביותר שיגיעו לישראל השנה, חושפת סיטרואן פרטים רשמיים ראשונים אודות ה-C3 איירקרוס החדש.

האיירקרוס הוא גרסה מוארכת ל-C3 החדשה, ומשתרע על אורך של 4.39 מטר סיטרואן לא חושפת פרטים נוספים, אך מסתמן שכחלק מהשימוש בפלטפורמה זהה, יקבל גם גרסת ה-7 מקומות את מנוע ה-1,200 סמ"ק טורבו בנזין היברידי מתון, 136 כ"ס, עם תיבה רובוטית כפולת מצמדים 6 הילוכים.

סיטרואן C3 אירקרוס. סיטרואן,
באמת יהיה כאן מקום לשבעה באורך של מכונית משפחתית? עוד נראה/סיטרואן

צפויות גם שתי גרסאות חשמלית, בשני גדלי סוללה, טווח והספק מנוע. לבסיסית תהיה כנראה סוללת 44 קוט"ש כמו ב-e-C3 עם טווח של כ-300 ק"מ, השנייה תקבל סוללה גדולה יותר וטווח של כ-400 ק"מ. הספק? 136 ו-156 כ"ס.

על סמך נתוני צריכת הדלק של ג'יפ אוונג'ר המבוסס על אותה פלטפרומה ומערכת הנעה, בגרסת הבנזין אפשר לצפות לצריכה משולבת ממוצעת של כ-18-19 ק"מ לליטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סיטרואן C3 אירקרוס. סיטרואן,
צביעה דו גוונית צפויה להיות תוספת מחיר/סיטרואן

סיטרואן לא חושפת נתוני ממדים נוספים, אך טוענת שהדגם יקבל את בסיס הגלגלים הארוך בקטגוריה. לגרסה ההודית שכבר נמכרת,עם אורך זהה וקווים דומים מאוד, יש בסיס גלגלים של 2.67 מטר בלבד, 23 ס"מ פחות מאשר לדאצ'יה ג'וגר 7 מקומות. לפי סיטרואן שורת המושבים השלישי תורכב משני מושבים נפרדים מתקפלים.

הגרסה ההודית של ה-C3 איירקרוס

סיטרואן C3 איירקרוס החדשה בגרסה ההודית/סיטרואן

הג'וגר נמכר בארץ במחיר זול במיוחד של החל מ-115 אלף שקל, אבל עם תיבה ידנית בלבד. גירסה אוטומטית היברידית מלאה מתומחרת ב-175 אלף שקל. הסיטרואן 7 מקומות צפוי לעלות בארץ על סמך הערכות המחיר באירופה, כ-150 אלף שקל בלבד לגרסה ההיברידית המתונה.

במיצוב החדש שלה, סיטרואן מיועדת לשמש כמותג התמורה לכסף של קבוצת סטלנטיס, ולהשיק דגמים נוספים שתחרו בדאצ'יה.

ה-C3 איירקרוס החדשה תגיע לישראל בסוף 2024.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully