וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוסאובר 7 מושבים הזול של סיטרואן שיגיע אלינו ב-2024

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 16:24

ה-C3 איירקרוס הבא יקבל גרסת שימושית ומעניינת עם שורת מושבים שלישית, שתזכה לתג מחיר שובר שוק. הנה מה שאנחנו כבר יודעים

סיטרואן C3 איירקרוס החדשה בגרסה ההודית/סיטרואן

בסוף אירוע חשיפת ה-e-C3 החדשה העניקה סיטרואן הצצה מוגבלת לדגם הבא בסדרה שיושק בשנה הבאה. התמונות החשוכות לא חשפו הרבה, אולי בגלל שהדגם כבר בייצור ונמכר מחוץ לאירופה.

C3 אייקרוס הבא נבנה באותה רוח כמו ה-C3, של דגש על תמורה למחיר. הגרסה האירופית טרם הוצגה כאמור, אבל כמו ש-C3 אירופית נחשפה רק כעת בזמן שגרסה פשוטה יותר לאסיה ולדרום אמריקה כבר נמכרת, גם האיירקרוס החדש כבר מיוצר ונמכר בהודו ובברזיל ואפשר להתרשם ממנו בסרטון הווידיאו המצורף.

סיטרואן C3 איירקרוס החדשה בגרסה ההודית. סיטרואן,
הגרסה ההודית. האירופית תקבל חזית חדשה ושדרוג משמעותי בבטיחות/סיטרואן

הדגם החדש יגדל משמעותית בכ-20 ס"מ לאורך, מ-4.15 מטר לקרוב ל-4.40 מטר בגרסה האירופית. הגידול החריג נועד לאפשר תא מטען גדול במיוחד, ובו שורת מושבים שלישית, מתקפלת. עם בסיס גלגלים של 2.67 מטר מדובר במושבים לילדים בלבד, כאשר הם בשימוש נותר תא מטען די סמלי, אבל גם בעלי קרוסאוברים 7 מקומות גדולים יותר משתמשים הרבה בגגון כדי לשאת מטען כאשר כל המשפחה באוטו.

אפשר להתרשם מהגירסה ההודית לגבי העיצוב, אם כי הגרסה האירופית תקבל חזית חדשה עם הסמל העדכני של סיטרואן, לוח מחוונים משופר, ושדרג גדול ברמת הבטיחות, כולל 6 כריות אוויר ובלימת חירום אוטונומית שלא מוצעות בהודו ובברזיל. מצד שני אפילו הגרסה ההודית מצוידת בפתחי מיזוג אחוריים בגג הרכב, שמזרימים כך אוויר קר גם לשורה השלישית.

סיטרואן C3 איירקרוס החדשה בגרסה ההודית. סיטרואן,
שורת המושבים השלישית. לילדים בלבד/סיטרואן

בהודו מצויד האיירקרוס החדש במנוע ה-1,200 סמ"ק טורבו בנזין הוותיק של פיג'-סיטרואן, ומציע בחירה בין תיבה ידנית לאוטומטית 6 הילוכים. הגרסה האירופית צפויה לקבל את מנוע ה-1,200 סמ"ק המיקרו היברידי החדש, עם 136 כ"ס ותיבה רובוטית כפולת מצמדים.

לא ברור אם תהיה גם גרסה החשמלית, שתזדקק לסוללה גדולה יותר משל ה-C3 כדי להציע טווח סביר. לגרסה ההודית אין עדיין כזאת, למרות של-C3 ההודית יש אחת, עם סוללה קטנה יותר מהאירופית, 30 קוט"ש בלבד.

בשורה התחתונה לא מדובר ברכב 7 מושבים כמו סקודה קודיאק, מיצובישי אאוטלנדר וצ'רי טיגו 8 או פיג'ו 5008 שיוחלף גם הוא בשנה הקרובה, אבל הוא אמור להיות זול משמעותית מהקבוצה הזאת שמחיריה המריאו בשנה האחרונה לכ-200 אלף שקל לדגמי הבסיס, וגם חסכוני יותר.

עניין חשוב לרכב שיגיע אלינו ב-2024, לשוק רכב שאחרי המלחמה, וסביר מאוד שגם במיתון כלכלי. עם שער יורו של 4.3 שקל קשה לתת הערכות מחיר כרגע, אבל אם השקל יתחזק קצת, אפשר לצפות לפחות מ-150 אלף שקל. דאצ'יה ג'וגר הבסיסי עדיין זול יותר ומציע גם כן 7 מקומות ישיבה, אבל ב-125 אלף שקל הוא ידני בלבד. הגרסה ההיברידית נמכרת ב-175 אלף שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully