וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלה 3 פרפורמנס חזרה: 3.1 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש במחיר מפתיע

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 13:34

גרסת העל החדשה מהירה מהקודמת, מבטיחה שיפור בהתנהגות הכביש, ותהיה זולה דרמטית מיונדאי איוניק 5N המתחרה. מתי היא בישראל וכמה פרפורמנס מהדגם הקודם טסות בארץ?

טסלה מודל 3 פרפורמנס/טסלה

אחרי יותר משנה של הפסקה חוזרת טסלה למכור את דגם הביצועים של המודל 3, גרסת הפרפורמנס, שמבוססת הפעם על גרסת מתיחת הפנים של הדגם. למרות הערכות מוקדמות שהשם ישתנה לפלייד, כמו גרסת הביצועים של מודל S, הוא נשאר כבעבר.

בתפריט: עוד כוח וביצועים, תשובה לתלונות על התנהגות הכביש של הגרסה הקודמת, ומחיר שיעשה כאב ראש גדול ליונדאי איוניק 5N המתחרה.

מודל 3 פרפורמנס 2024 מצוידת בשני מנועים, קדמי ואחורי שיוצרים הנעה כפולה. בפעם הראשונה מפרסמת טסלה רשמית את ההספק שלהם - 460 כ"ס. ביצועים: 0 ל-100 קמ"ש ב-3.1 שניות קצרצרות, למהירות מרבית של 262 קמ"ש ולטווח משולב של 528 ק"מ. מודל 3 פרפורמנס שלפני מתיחת הפנים נזקקה ל-3.3 שניות לאותה תאוצה, הגיעה ל-261 קמ"ש ולטווח של 549 ק"מ.

בלעדי למוסף הרכב של וואלה ומעריב:
טסלה מודל 3 לונג' ריינג' מול BYD סיל ויונדאי איוניק 6

טסלה מודל 3 פרפורמנס. טסלה,
ספוילר אחורי חדש מסיבי פחמן, שתדעו לזהות בדיוק איזו גרסה עקפה אתכם/טסלה

חיצונית נבדלת הפרפורמנס מהלונג' ריינג' בחזית ואחוריים חדשים, עם תוספת של פתחי אוורור לבלמים וספוילר מסיבי פחמן מאחור. יש גם חישוקי 20 אינץ' חדשים.

בתא הנוסעים נמצאים אותו מסך מולטימדיה 15.4 אינץ' מרכזי, ומסך 8 אינץ' מאחור שנוסף במתיחת הפנים לדגם. יש גם גימורי סיבי פחמן ומושבי נהג ונוסע עם תמיכה צידית משופרת וריפודים חדשים, שניהם עם חימום וקירור. יש גם 17 רמקולים במקום 14.

בתגובה לביקורת על התנהגות הכביש של הפרפורמנס הקודם, הוסיפה טסלה מתלים אדפטיביים, לצד הקשחת השלדה, הבולמים, תותבי המתלים והוספת מוטות מייצבים. הנהג יכול לבחור במצב מסלול, ולשלב בו את העדפות הכיול האישיות שלו.

האבזור הבטיחותי כולל כבעבר מערכת בלימת חירום אוטונומית, את בקרת השיוט האדפטיבית אוטופיילוט, ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טסלה מודל 3 פרפורמנס. טסלה,
אותה סביבת הנהג של ה-3 המחודשת, בתוספת גימורי סיבי פחמן בדלתות/טסלה

הפרפורמנס החדשה תעלה בארץ 278.3 אלף שקל, מהם כפי מקפידה טסלה ישראל לציין, 88.3 אלף שקל הם מסים שגובה המדינה. בשיא, בינואר 2023, עלתה הפרפורמנס הקודמת בארץ 319 אלף שקל, אך בהמשך הוזילה טסלה את מחירו לכ-250 אלף שקל.

כל צבע שאינו לבן יחייב בתוספת של 8,000-13,000 שקל, תוספת ריפודים לבנים עולה 7,000 שקל, ואפשר לקבל את מערכת האוטופיילוט בגרסה משודרגת המתחברת למערכת הניווט ומסוגלת לבצע החלפות נתיב אוטומטיות, ובעתיד עם נסיעה לא מאוישת במתחמי חנייה אל הנהג, בתוספת של 36 אלף שקל. בתוספת של 41 אלף שקלים נוספים את יהיה לקבל את מערכת הנהיגה האוטונומית המלאה של טסלה, ה-FSD, כולל עצירה ברמזורים, תמרורי עצור ונסיעה אוטונומית בעיר, לכשתאושר לשימוש בישראל.

טסלה מודל 3 פרפורמנס. טסלה,
המושבים הקדמיים החדשים. יותר תמיכה צידית/טסלה

כרגיל בטסלה אפשר להזמין את הרכב תמורת מקדמה של 2,000 שקל, שלא תוחזר במקרה של ביטול. המכוניות הראשונות יימסרו ללקוחות ביוני-יולי הקרובים.

מאז ההשקה המקומית ב-2021 נמכרו בישראל כ-13 אלף דגמי מודל 3, כש-1,520 מתוכם היו מגרסת הפרפורמנס.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully