וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחור נתפס מקיים יחסי מין עם הטסלה הורודה של האישה במשך 3 שעות

30.5.2024 / 0:14

חשבתם שראיתם ושמעתם הכל? חכו. זוג גילה במצלמות האבטחה גבר מנסה להיכנס לרכב שלהם ומבצע בו משהו שקרוב למעשה מגונה. התגובה של המשטרה הרגיזה אותם מאוד

הגבר שנמצא בזוגיות עם הרכב שלו ומקיים איתו יחסי מין/TLC

מאיפה בכלל מתחילים לספר סיפור הזוי כזה על גבר שמתענג מינית עם רכב?

מאז שאילון מאסק הוציא לשוק את רכב הטסלה, חובבי רבים ציינו כמה הם אוהבים את המכוניות הללו. אבל נראה שיש כאלה שמחבבים אותן קצת יותר מדי.

זוג גילה במקרה גבר שמקיים יחסי מין עם מכונית הטסלה הוורודה שלהם במשך שעות, והוא נעצר רק לאחר שנתפס על חם. זה קרה ב-18 במאי בחנות הכלבו "יונדאי" באילסן, דרום קוריאה, שם תועד חובב הרכב הנועז מנסה להיכנס לרכב... לא בצורה המקובלת. בן זוגה של בעלת הרכב סיפר שאשתו ראתה את הגבר מנשק, מחדיר אצבעות, מלטף ונוגע ברכב במשך שלוש שעות שלמות לפני שנמלט ברגע שהיא ניגשה לרכב כדי להיכנס.

הגבר פרסם את הקליפ המוזר מאוד ברשתות החברתיות הקוריאניות, ואמר: "הבחור הזה נישק את המכונית של אשתי, "פינגר" אותה במשך שלוש שעות, וברח רק כשאשתי ניגשה להיכנס למכונית. גם אם אנסה לדווח על כך למשטרה אין טעם כי אין פה מעשה פלילי".

אדם מקיים יחסי מין עם טסלה. TheQoo/Reddit, צילום מסך
איך ניתן להסביר דבר כזה?/צילום מסך, TheQoo/Reddit

כן. למרות שיש תיעוד של המעשים ועל פניו זה נראה כמו מקרה פשוט עבור המשטרה, בני הזוג סיפרו לתקשורת המקומית שהרשויות לא ממש הצליחו לעזור להם. כיוון שהאירוע היה כל כך מוזר ויוצא דופן, כשהזוג דיווח למשטרה הם גילו שאין עבירה ספציפית שניתן להאשים בה את הבחור, למרות שלזוג ככל הנראה היו אינספור תמונות וסרטונים מהמצלמות ברכב שתיעדו את הגבר תוך כדי מעשה.

עוד מקרים דומים (כן. יש מקרים דומים)
הגבר שנמצא בזוגיות עם הרכב שלו ומקיים איתו יחסי מין: "אוהב אותו עד מוות"

האישה שמאוהבת במטוס בואינג מספרת: "הקשר שלנו הוא גם פיזי"

כדי לעשות את זה יותר קריפי, האיש נראה גם לובש מסכת פנים רפואית, אבל הוא הוריד אותה כאשר כרע ברך כדי להתקרב באמת אל הרכב התמים. זהותו של האיש אינה ידועה, כי הוא ברח לפני שמישהו הספיק לשאול אותו מה לעזאזל הוא עושה.

גם השאלה איך הוא עשה את זה במשך שלוש שעות נשארה בגדר תעלומה, כמו כן מדוע אף אחד בחנות לא חשב לעצור אותו באף שלב. גולשים שקראו על המקרה בתקשורת הקוריאנית תהו: "האם זה לא עבירה על איסור עשיית מעשה מגונה בפומבי? הוא באמת עשה את זה במשך 3 שעות?" וטענו שעל פי החוק הקוריאני סביר מאוד שאם האיש ייתפס הוא עלול להגיע לכלא או לקבל קנס ענק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טסלה ורודה. TheQoo/Reddit, צילום מסך
הטסלה אחרי שחוללה/צילום מסך, TheQoo/Reddit

מתוך ניסיון למצוא פתרון מוזר לבעיה מוזרה עוד יותר, הבעל שאל ברשת האם כדאי לו ולאשתו פשוט להסיר את שכבת הצבע הוורודה מהטסלה. "אולי עדיף להוריד את הצבע הוורוד. אני תוהה אם זה מגרה חובבי מכוניות ואנשים עם משיכה מינית למכונות, כמו לבוש תחרה סקסי או משהו כזה".

אנחנו מצטערים לבשר לבני הזוג שהצבע ככל הנראה לא היה מה שמשך את הסוטה לטסלה שלהם, כיוון שנראה שהוא סובל מהפרעה נפשית הידועה בשם אובייקטופיליה בה מפתחים רגשות ונמשכים מינית לעצמים דוממים.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully