וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל נת"ע הבא: איתמר בן מאיר, לשעבר מנכ"ל נתיבי איילון

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 21:07

דירקטוריון נת"ע שאחראית על הרכבת הקלה והמטרו בגוש דן ממשיך לשמור על עצמאות ומינה כמנכ"ל הבא איש מקצוע מוערך, ולא מועמד פוליטי. המינוי כפוף לאישור מירי רגב ודוד אמסלם

איתמר בן מאיר. Elior Studio,
איתמר בן מאיר. "אתגר הנדסי-לאומי גדול ומורכב בכל קנה מידה"/Elior Studio

דירקטוריון נת"ע אישר הערב את המלצת ועדת האיתור שמינה, למנות את איתמר בן מאיר למנכ"ל החברה הממשלתית האחראית לבניית רשת הרכבת הקלה והרכבת התחתית בגוש דן. זאת כמחליפו של חיים גליק.

בן מאיר (47) שימש במשך ארבע שנים כמנכ"ל חברת נתיבי איילון, ולפני כן משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים בחברת התשתיות של עיריית ירושלים, חברת מוריה. הוא רואה חשבון בהשכלתו.

במכרז גבר בן מאיר על שורה ארוכה של בכירים בתחום התחבורה והתשתיות, כאשר דירקטוריון נת"ע שמר על עצמאותו מול שרת התחבורה מירי רגב והצליח לבחור איש מקצוע מוערך לתפקיד, שאינו מזוהה פוליטי. המינוי עוד דורש את אישורה של רגב ושל השר האחראי על רשות החברות הממשלתית, דוד אמסלם.

הקו האדום הרכבת הקלה גוש דן פתח תקווה תל אביב. ראובן קסטרו, מערכת וואלה
הקו האדום של הרכבת הקלה. הראשון מבין שלושה קווים/מערכת וואלה, ראובן קסטרו

יו"ר הדירקטוריון עו"ד מיה ליקוורניק, מסרה: "אני גאה בחברי לוועדה על קיום הליך בחירה אפקטיבי מקצועי ונקי, שיאפשר רציפות ניהולית בחברה, וזאת בתקופה דרמטית ומאתגרת. אני מבקשת להודות למנכ"ל גליק על פועלו, ולאחל בהצלחה למנכ"ל העתידי, בהתמודדות עם האתגרים האדירים העומדים לפתחה של נת"ע".

איתמר בן מאיר מסר כי: "אני נרגש ומודה לדירקטוריון נת"ע על הבחירה והאמון. נת"ע היא חברת התשתיות הגדולה בישראל, האמונה על הקמת קווי הרק"ל והמטרו, אתגר הנדסי-לאומי גדול ומורכב בכל קנה מידה, ואני חש גאווה עצומה ואחריות אין קץ לעמוד בראשו".

מנכ"ל נת"ע חיים גליק מסר כי "מהיכרותי רבת השנים עם איתמר, ועבודתנו המשותפת בבניית עתיד התחבורה בישראל, בטוחני כי ידע להצעיד את נת"ע בבטחה באתגריה העצומים, וזאת במקצועיות ובנחישות. אסייע לאיתמר להכנס לתפקידו בצורה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully