וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה יימכר צ'רי חשמלי שעוצב בידי סטודנטים בבצלאל?

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 17:30

שיתוף פעולה נדיר בין האקדמיה הירושלמית לאמנות ויבואן רכב: איורים שהציעו תלמידי המחלקה לתקשורת חזותית הודפסו על צ'רי FX, שיימכר במכירה פומבית

צ'רי FX חשמלי באיורים של בצלאל. דניאל אברג'יל,
"צורניות גאומטרית ופשוטה שמשדרת חמימות ואנושיות"/דניאל אברג'יל

במסגרת קורס 'איור בעולם האמיתי' במחלקה לתקשורת חזותית בצלאל, התבקשו הסטודנטים להציע איור שיעטוף צ'רי FX חשמלי מבחוץ ובכך ליצור עבורו נראות חדשה ומקורית.

הפורמט התלת-מימדי אתגר את הסטודנטים והסטודנטיות בקורס והוציא מהם פתרונות מפתיעים ומרגשים. במספר שבועות מצומצם, הם הצליחו ליצור שפות איוריות חדשות ומגוונות העוטפות את הרכב ויוצרות עבורו סיפור חזותי תלת מימדי. הקורס נערך בהנחייתה של ענת ורשבסקי, מרצה במחלקה בהובלת ארז גביש, ראש המחלקה ועמית טריינין, ראש תחום איור במחלקה.

הזוכה במקום הראשון היא מאי טלאן, סטודנטית שנה ד' במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. איורה של טלאן יודפס כאמור, על גבי הרכב, שיוצב במהלך מאי בחזית קמפוס ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל החדש במרכז העיר אליו עבר המוסד השנה מהר הצופים, ובהמשך יוצע למכירה פומבית, שטרם נקבע לאן יופנו הכנסותיה. מחירו של הצ'רי החשמלי ללא האיורים מתחיל ב-157 אלף שקל.

צ'רי FX חשמלי באיורים של בצלאל. דניאל אברג'יל,
שרק לא יטענו עוד 3 שנים בטקסט שמדובר בצביעה מחדש ללא רישום ברשיון/דניאל אברג'יל

המרצים קבעו כי האיור הזוכה מציג שרשרת של דמויות אנושיות המחזיקות ידיים במעיין ריקוד המקיף את הרכב לכל רוחבו. הדמויות מאופיינות בצורניות גאומטרית ופשוטה ומשדרות חמימות ואנושיות. תנועת הריקוד שעוטפת את הרכב מייצרת דינמיות ושמחה המנוגדות לנוקשות של הרכב עצמו, תנועה הנשארת בזכרונו החזותי של הצופה לאורך זמן.

שלושת הסטודנטים שנבחרו למקומות הראשונים יקבלו מענק כספי בשווי כמה אלפי שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'רי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully