וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-KGM רקסטון מוזל ב-45 אלף שקל בגרסה חדשה. מה הקאץ'?

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 18:39

רכב הכביש-שטח 7 מקומות יגיע מעתה גם בגרסה הנעה אחורית בלבד, מאובזרת יותר מה-4x4 הבסיסית. כמה היא עולה ולמי היא מתאימה?

KG רקסטון/KG

פעם כל הג'יפונים הגיעו עם הנעה כפולה, עד שהחלו להגיע גרסאות הנעה קדמית או אחורית בלבד מוזלות, והתברר מה שידענו כבר קודם: רבים מרוכשי "רכבי הפנאי" עושים זאת בעיקר בשביל הנהיגה ברכב גבוה.

כעת מגיעה המגמה גם אל רכבי הכביש-שטח הקשוחים יותר עם 7 מקומות. טלקאר, יבואנית KGM (לשעבר סאנגיונג) משיקה לראשונה את הרקסטון בגרסת הנעה אחורית בלבד, שתימכר לצד גרסאות ההנעה הכפולה ותהיה זולה משמעותית: 215 אלף שקל במקום 260 אלף שקל ל-4x4 הבסיסית ו-300 אלף שקל למאובזרת.

KG רקסטון. KG,
סביבת נהג משודרגת למרות הורדת המחיר/KG

אין שינוי במנוע, טורבו דיזל 2,200 סמ"ק, 202 כ"ס, עם תיבה אוטומטית 8 הילוכים.

ויתור על מערכת ההנעה הכפולה מפחית את המשקל ב-125 ק"ג ל-2,055 ק"כ. הדיאטה משפרת מעט את צריכת הדלק הרשמית, מ-11.7 ק"מ לליטר ב-4x4 ל-12.2 קמ"ל ב-2X4. אולם הזינוק מ-0 מ-100 קמ"ש מתארך ב-3 עשיריות שנייה ל-11 שניות, והמהירות המרבית נותרת ללא שינוי - 184 קמ"ש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
KGM רקסטון. KGM, מערכת וואלה
תא המטען הגדול יחסית לאאוטלנדר וקודיאק נשאר/מערכת וואלה, KGM

האבזור טוב יותר מאשר בגרסת ההנעה הכפולה הבסיסית, עם תוספת של ריפודי עור, בקרת שיוט אדפטיבית ולוח מחוונים דיגיטלי, שמצטרפים אל מסך מולטימדיה 12.3 אינץ', צימוד אנדרואיד ואפל, לוח שעונים דיגיטלי, חיישני חניה מלפנים ומאחור, ועוד.

הגרסה החדשה תתחרה בקרוסאוברים 7 מקומות הפופולריים כמו סקודה קודיאק ומיצובישי אאוטלנדר, עם עיצוב, ממדים וגובה של רכב שטח קשוח, מרווח קצת יותר גדול, יכולת עדיפה לטיולי שבילים שאינם בוציים או מסולעים וכושר גרירה נדיב יחסית של 2.7 טון למי שזה רלוונטי לו. מגד יש ממדים מוגדלים שמורגשים בחנייה וגם בגרסת ההנעה האחורית, הרקסטון עדיין מגיע ללא גלגל רזרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully