וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלמתם על סייברטראק? הטנדר החשמלי הראשון בארץ הוא בכלל סיני

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 21:48

פוטון eTUNLAND הוא הטנדר החשמלי הראשון שמוצע בארץ בידי יבואן סדיר, ובקרוב יוצע גם בגרסת דיזל. מהמפרט נעדכות מערכות בטיחות אקטיביות

טנדר פוטון eTunland חשמלי/פוטון

אחרי יחידה בודדת של טסלה סייברטראק שנוסעת כאן אבל לא צפויה לקבל רישוי, ומספר מצומצם של פורד F-150 לייטנינג, ההאמר החדש בגרסת טנדר ושברולט סילברדו EV, נוחת בארץ טנדר חשמלי בראשון בידי יבואן סדיר.

חברת דלהום מוטורוס, המתמחה בייבוא מקביל של רכבים מסחריים וציוד מכאני הנדסי, החלה למכור את ה-eTUNLAND של יצרנית הרכבים המסחריים הסינית פוטון. מדובר בגרסה נטולת פליטות מהאגזוז של דגם ותיק שמיוצר מאז 2011, ובקרוב ישווק כאן גם בגרסת דיזל.

טנדר פוטון eTunland חשמלי. פוטון,
היבואן מצהיר על כושר נשיאה של 900 ק"ג/פוטון

עם 5.34 מטר אורך, 1.94 מטר רוחב, 1.87 מטר גובה ובסיס גלגלים של 3.11 מטר הוא דוממה בממדיו לאיסוזו די מקס. המשקל העצמי עומד על 2.3 טון וכושר הנשיאה - 900 ק"ג.

הספק של 177 כ"ס ומומנט של 33.6 קג"מ אחראים על ההנעה מהגלגלים האחוריים. סוללת 88.55 קוט"ש מתוצרת CATL מאפשרת לפי היצרן טווח נסיעה של כ-450 ק"מ, כאשר טעינה מהירה אפשרית בקצב איטי יחסית, של עד 77 קילוואט.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
טנדר פוטון eTunland חשמלי. פוטון,
סביבת נהג מודרנית/פוטון

האחריות לרכב עצמו הינה למשך 5 שנים או 200 אלף ק"מ, ועלן הסוללה- 8 שנים או 160 אלף ק"מ. המחיר גבוה משל גרסאות דיזל 4x4 אוטומטיות של איסוזו דימקס וטויוטה היילקס: מ-306 אלף שקל. כרגע נמכר הטנדר במה שמוגדר כמבצע השקה, עם הנחה של 8,000 שקל.

גרסת הדיזל שתושק בקרוב מצויידת במנוע טורבו 2,000 סמ"ק, בהספק של 160 כ"ס ובתיבה אוטומטית 8 הילוכים.

הטונלאנד, שמיובא תחת תקינת ייבוא בסדרות קטנות (עד 400 מכוניות בשנה) אינו מצויד במערכות בטיחות אקטיביות שיש כיום לכל רכב חדש, וכדי לעמוד בדרישות החובה של משרד התחבורה למערכת התרעה מהתנגשות וסטייה מנתיב מתקין לו היבואן בארץ מערכת של מובילאיי. הוא גם מצויד ב-2 כריות אוויר בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • רכב חשמלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully