וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודיאק 2024 נחת בארץ: מ-215 אלף שקל. מה השתנה?

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 12:07

הדור השני של הקרוסאובר 7 מקומות הפופולרי מעט יותר גדול, יותר מאובזר וכולל תא נוסעים מתוחכם יותר. מנוע הבנזין קיבל מערכת היברידית קלה, ולצידו יוצעו שתי יחידות דיזל

סקודה קודיאק החדש/סקודה

אחרי שבע שנים שבהן נמכרו בישראל יותר מ-25 אלף יחידות מהדור הראשון של הקודיאק, מושק בארץ הדור השני של הקרוסאובר שבע מקומות הצ'כי. מחיר הדגם הבסיסי לא השתנה למרות תוספת אבזור, כתשובה לתחרות שכוללת את מיצובישי אאוטלנדר שיעבור בקרוב מתיחת פנים, צ'רי טיגו 8 ופיג'ו 5008 החדש.

גם הקודיאק 2.0 מבוסס על מכונית המנהלים סופרב, וחולק איתה רכיבים מכאניים ובתא הנוסעים. עיצוב הקודיאק החדש עגלגל יותר מקודמו, ומהודר יותר עם קורת כרום מאחור וחזית דרמטית יותר. עם זאת הוא שומר כמעט על אותם ממדים וגדל בעיקר ב-6 ס"מ באורך ל-4.76 מטר. זאת בעקבות שימוש בפלטפורמה הקיימת, שעודכנה, מה שאפשר גם הגדלה של נפח תא המטען כאשר כל המושבים בשימוש ל-289 ליטר.

סקודה קודיאק החדש. אתר יצרן
תא הנוסעים החדש. למרןת שהמסך גדל ל-13 אינץ', יש כפתורי תפעול פיזיים לבקרת האקלים/אתר יצרן

תא נוסעים: הקודיאק החדש מוצע בינתיים בארץ ברמת גימור אחת, Advance, שדרוג של רמת Style הקודמת, שכולל כסטנדרט חלון גג פנורמי עם שליטה חשמלית, בקרת אקלים דיגיטלית תלת אזורית עם פתחי מיזוג למושבים האחוריים, "קוקפיט וירטואלי", מסך מולטימדיה 13 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני בגודל 10.25 אינץ' בעל מספר תצוגות הניתנות להחלפה, מושבים קדמיים מחוממים, טעינה אלחוטית ל-2 טלפונים חכמים, חלונות אחוריים כהים, מפתח חכם פסי נשיאה בגג הרכב בצבע כסוף, חישוקי סגסוגת 17 אינץ' ועוד.

מנועים: ההיצע כולל 3 יחידות הנעה. לגרסת הטורבו בנזין ההיברידית המתונה יש הנעה קדמית, 1,500 סמ"ק, 150 כ"ס, תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות ומהירות מרבית של 205 קמ"ש. לכל הדגמים יש תיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.1 ק"מ לליטר.

לגרסת הטורבו-דיזל הנעה קדמית, מנוע 2 ליטר, 150 כ"ס, 9.8 שניות ו-203 קמ"ש. צריכת דלק? 18.2 קמ"ל.

לגרסת הדיזל 4x4, יש נפח זהה, 193 כ"ס, 8 שניות ו-217 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 16.3 קמ"ל.

בטיחות: בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב ותיקון סטייה, ניטור רכב בשטח מת ומניעת התנגשות בו, התרעה על רכב חוצה מאחור ומצלמת רוורס, שהייתה חסרה עד כה בחלק מגרסאות הקודיאק.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
תא מטען סקודה קודיאק. אתר יצרן
תא מטען גדול יחסית לקבוצה גם כאשר שבעת המושבים בשימוש/אתר יצרן

מחיר דגם הבנזין הבסיסי לא השתנה וישאר 215 אלף שקל, כאשר רמת האבזור שודרגה. עד כה נמכרה גם גרסת ביזנס לציים ב-201 אלף שקל, באבזור מופחת.

גרסת הדיזל הנעה קדמית עולה 246.5 אלף שקל וההנעה הכפולה - 269.5 אלף שקל.

באירופה מוצע הקודיאק גם בגרסת פלאג אין עם טווח של יותר מ-100 ק"מ, אבל בגלל ממדי הסוללה אין לה שורת מושבים שלישית, אלא רק חמישה מקומות - שלא תיובא.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully