וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף המחודשת בישראל: על מה תשלמו יותר הפעם?

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 10:17

המשפחתית הקומפקטית של פולקסווגן חוגגת 50 שנים בפס הייצור במתיחת פנים לדור השמיני. מה המחיר ומה רמות הגימור?

פולקסווגן גולף 8.5. אתר יצרן
השינויים החיצוניים מזעריים ומתמקדים בתאורה הקדמית, זה לא דבר רע במכונית נאה כמותה/אתר יצרן

מאז הוצגה בשנת 1974 כמחליפה של החיפושית המיתולוגית, זכתה הגולף למעמד היסטורי לא פחות משמעותי ממנה ובמשך 8 דורות הפכה להיות הסטנדרט לפיו התיישרו המתחרות. ההצלחה המסחרית (37 מיליון יחידות) לא איחרה לבוא ואיתה גם השמרנות שהפכה להיות חלק בלתי נפרד מה-DNA המוטורי של המכונית הזו. כעת מגיעה הגרסה העדכנית של המכונית לישראל, כזו שאפשר לכנות דור 8.5 ולא פחות משמעותי - תהייה כנראה האחרונה לפני מעבר של המכונית הזו לגרסאות חשמליות בלבד.

העיצוב החיצוני שומר על המראה המוכר וחיצונית השינוי הניכר ביותר הוא יחידות התאורה שכעת יהיו מסוג מטריקס לד (אלומת התאורה מורכבת מעשרות נורות לד המאפשרות הארה סלקטיבית של הדרך), פס התאורה לרוחב החזית זולג מגרסאות ה-GTI הספורטיביות לכלל ההיצע ולוגו היצרנית מואר. והשינויים הניכרים יותר הם בתא הנוסעים. לוח המחוונים נותר בגודל 10.25 אינץ' ומקבל גרפיקה חדשה, מסך המולטימדיה צמח מ-8 ל-12.9 אינץ' עם קישוריות לאפל ואנדרואיד. אחרי ביקורת שספגה בנושא, העבירה פולקסווגן את משטחי המגע בהגה חזרה לכפתורים פיזיים והוסיפה תאורה לפקדי המיזוג ועוצמת השמע.

פולקסווגן גולף 8.5. אתר יצרן
משטחי המגע בהגה חזרו לכפתורים פיזיים ויש תאורה לפקדי המיזוג ועוצמת השמע/אתר יצרן

המכונית תשווק בשתי רמות גימור:

"לייף" (מ-170 אלף שקל): שביחס לגרסת הכניסה עד כה מוסיפה פתיחה והנעה ללא מפתח, את מסך המולטימדיה הגדול יותר ותאורת המטריקס לד, בקרת אקלים עם 3 איזורים וחימום למושבים הקדמיים. יש גם חישוקי 16 אינץ' קלים.

"סטייל" (178 אלף שקל): מוסיפה ממצלמות היקפיות, מושב נהג מתכוונן חשמלית, מערכת השמע היא של הרמן קרדון, תצוגה עילית וחישוקי 17 אינץ' .

"לייף פלוס" (מ-190 אלף שקל): מגדילה את קוטר החישוקים ל-18 אינץ' ומוסיפה חלון שמש וחלונות אחוריים כהים.

מערכות הבטיחות המתקדמות כוללות בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת" עם מניעת מעבר נתיב בזיהוי, התרעת תנועה חוצה מאחור עם בלימה, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פולקסווגן גולף 8.5. אתר יצרן
תאורה תלת מימדית בפנסים האחוריים/אתר יצרן

מבחינת יחידות הנעה, מנוע ה-1.0 ליטרים לא ממשיך להימכר בישראל וגם גרסת הפלאג אין בת 204 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-100 ק"מ נשארים בחו"ל.

אלינו יגיע מנוע ה-1.5 ליטרים טורבו של היצרנית שהפעם מוצמדת לו מערכת היברידית קלה ולו שתי רמות הספק 116 כ"ס ו-22.4 קג"מ או 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ כאשר הגרסה החזקה יותר משודכת לרמת הגימור הגבוהה. כבעבר, תיבת ההילוכים היא אוטומטית כפולת מצמד בת 7 הילוכים.

הביצועים הם 9.9 שניות ל-100 קמ"ש בגרסה החלשה ו-8.4 שניות בגרסה החזקה יותר. צריכת הדלק המוצהרת היא 19.2 ק"מ לליטר נאים במנוע ה-116 כ"ס ו-18.5 ק"מ לליטר במנוע ה-150 כ"ס עם חישוקי ה-17 אינץ' ו-18.2 ק"מ לליטר עם חישוקי ה-18 אינץ'.

פולקסווגן גולף 8.5. אתר יצרן
איכותית, חסכונית מוערכת וגם בדור הזה יקרה למדי/אתר יצרן

הגולף שמעולם לא נחשבה למכונית זולה ממשיכה גם את המסורת הזו ועם התמעטות התחרות בפלח השוק של משפחתיות קומפקטיות, אין ממש תמריץ לשנות את זה. עם זאת המחיר שלה דומה לזה של משפחתיות כמו יונדאי אלנטרה (מ-175 אלף שקל), אך יקר משל סקודה אוקטביה שעימה היא חולקת רכיבים רבים (מ-161 אלף שקל), ואמורה להגיע בקרוב לארץ לאחר מתיחת פנים דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully