וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האוטו-טק הישראלית שזינקה היום לשווי של 2.4 מיליארד שקל

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 22:38

אלקטריאון שמפתחת טכנולוגיות לטעינה אלחוטית של חשמליות, כולל מכבישים, זכתה להשקעה של יצרן רכב גדול שהזניקה את שוויה ב-10%

ניסוי של אלקטריאון בהסעת טויוטה ראב4 פלאג אין על חשמל בלבד למשל 24 שעות/אלקטריאון

אחת מיצרניות הרכב הגדולות השקיעה 50 מיליון שקל תמורת 2.2% ממניות חברת אלקטריאון הישראלית, המפתחת טכנולוגיות לטעינה אלחוטית של רכבים חשמליים.

לאלקטריאון יש כבר שיתוף פעולה עם טויוטה באמצעות חטיבת חלפי הרכב שלה דנסו, וההודעה הביאה לזינוק של 10% במניית אלקטריאון שנסחרת בבורסה בתל אביב והיא סיימה את היום עם שווי של 2.4 מיליארד שקלים. מתחילת השנה זינק שווי החברה ב-128%, לאחר התרסקות בשנה שעברה בעקבות ביטול מכרז גדול באירופה שבו התמודדה.

אלקטריאון שמנוהלת בידי מייסדה אורן עזר, מפתחת מערכת לטעינת רכבים פרטיים ומסחריים מכביש בזמן הנסיעה, שכבר נבחנת במספר פיילוטים בעולם, וכבר מוכרת עמדות טעינה אלחוטית לאוטובוסים ומשאיות, כולל בארץ.

ההשקעה של יצרן הרכב אמורה לחזק מוצר שלישי שלה, טעינה אלחוטית לרכבים פרטיים, להתקנה בבתים פרטים וברחוב כדי לממש את הטכנולוגיה שלה זקוקה אלקטריאון למכוניות שבהן תותקן מערכת הטעינה, כדי שתהיה הצדקה מסחרית לבניית מערכת הטעינה דרך הכביש. על ידי מכירת מערכת טעינה ביתית למכוניות, כולל מייצור או סדרתי או להתקנה ברכב חשמלי קיים, בונה אלקטריאון צי של רכבים שיוכלו לטעון בעתיד גם מהכביש החשמלי שהיא מפתחת.

  • עוד באותו נושא:
  • רכב חשמלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully