וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדש ומתייקר: רנו קפצ'ור המעודכן בישראל

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 13:59

הקרוסאובר הקטן של רנו מגיע במראה חדש, מוריד בינתיים מההיצע את הגרסאות ההיברידיות ומתייקר ב-7,000 שקלים בגרסת הכניסה

רנו קפצ'ור המחודש. אתר יצרן
גריל ויחידות תאורה חדשות מלפנים/אתר יצרן

פריסבי, יבואנית רנו החלה בשיווק הגרסה המחודשת של הקפצ'ור ואגב כך גורעת לעת עתה מההיצע את הגרסאות ההיברידיות של הדגם. הדגם שהוצג במקור בשנת 2019 ורשם עד כה הצלחה גדולה בשווקים השונים עם יותר מ-2 מיליון יחידות מקבל רענון שהינו קוסמטי בעיקרו, אבל כולל גם שינויים במערכת ההנעה. הוא ימשיך להתחרות בדגמים כמו ניסאן ג'וק, מאזדה CX3, פיג'ו 2008 ודומיהם הקרובים אליו במידות ובטווח המחירים.

בחזית, הגריל הקודם מוחלף בחזית אטומה למחצה, בהתאם לקו העיצוב העדכני של היצרנית עם הסמל החדש, וגם יחידות התאורה בצורת ה-C מוחלפות בשני פנסי לד צרים. הפנסים האחוריים הם מעתה שקופים. מדובר באימוץ הקו העיצובי של המגאן החשמלית, שמיובאת לארץ בכמויות קטנות בייבוא מקביל, ושל הסניק והאספאס החדשים שטרם החל ייבוא שלהם.

רנו קפצ'ור המחודש. אתר יצרן
מערכת מולטימדיה גדולה וחדשה. לוח המחוונים הדיגיטלי נשאר בחו"ל/אתר יצרן

בתא הנוסעים השינוי המרכזי נמצא במסך המולטימדיה והקונסולה המרכזית. הראשון גדל מ-7 אינץ' ל-10.4 אינץ', מגיע עם מערכת הפעלה של גוגל עם גישה לאפליקציות נבחרות ועם קישוריות לאנדרואיד ואייפון. מתחתיה שורת כפתורים במקום חוגות בקרת האקלים שהייתה בדגם בעבר. בחו"ל מוצעות רמות הגימור הגבוהות עם לוח מחוונים דיגיטלי, אך הוא לא מגיע אלינו והלוח הוא אנלוגי בשילוב עם מסך TFT 7 אינץ' לתצוגת הנתונים.

עוד ברשימת האבזור בגרסת הכניסה אבולושן: מנופי העברת הילוכים, תאורת לד מלאה וסימן ההיכר של הדגם, שורת מושבים אחורית נעה על מסילה. רמת הגימור הגבוהה יותר טכנו מוסיפה שני שקעי USB ליושבים מאחור, בלם יד חשמלי, קונסולה צפה עם בורר הילוכים חשמלי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, חימום הגה, תאורת אווירה, קיפול חשמלי למראות ועוד.

אבזור הבטיחות המתקדמת כולל תיקון סטייה מנתיב, בלימת חירום אוטונומית וזיהוי תמרורים בגרסת הכניסה. רמת הגימור הגבוהה מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית.עם זאת ההיצע אינו כולל בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לאחור, מניעת סטייה מנתיב והתרעה על שכחת ילדים.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
רנו קפצ'ור המחודש. אתר יצרן
חיפוי יחידות התאורה האחוריות שקוף מעכשיו/אתר יצרן

ביחידת ההנעה השינוי הוא מעבר לגרסה החזקה יותר של מנוע הבנזין של רנו, זהו מנוע 1.3 ליטרים מוגדש טורבו עם 4 צילינדרים המלווה במערכת היבירדית קלה. ההספק הוא 158 כ"ס ו-27.5 קג"מ (140 כ"ס ו-26.5 קג"מ בעבר). תיבת ההילוכים היא אוטומטית כפולת מצמד עם 7 הילוכים. הביצועים הם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות ו-180 קמ"ש מירביים. צריכת הדלק המשולבת הרשמית עומדת 16.9 ק"מ לליטר. אחריות: 3 שנים או 100 אלף ק"מ.

מחיר הכניסה של הקפצו'ר המחודש שעומד על 150 אלף שקל מייקר את גרסת הכניסה ב-7,000 שקלים ביחס לזו טרום העדכון, רמת הגימור הגבוהה יותר תעלה 152 אלף שקל. גרסת ההנעה ההיברידית ששווקה פה במחירים של בין 160 ל-177 אלף שקלים לא מוצעת כרגע ואמורה לשוב בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully